Gå til innhold

syte syte innelgg, men må bare få det ut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke helt hvor jag skal begynne....

helt siden gutten vår kom til for ni mnd siden så har forholdet mellom oss foreldre blitt dårligere og dårligere!!!

vi krangler om strot sett om alt, jeg føler nesten aldri for å ha sex, ikke viktig lenger. Jeg føler jeg må si hva sambo skal gjøre hele tide. ser han ikke at ting må gjøres her i huset.....bare han får gjøre det han vil så er det liksom greit.har prøvd å prate me han flere ganger, men de blir likosm ikke bedre.jeg har måttet gitt slipp på mye av det jeg drev med før jeg ble mamma, noe jeg ikke er gretten over, men sambo klemmer på med alt som har med hobbyer og gjøre.

jaja, det var det,hva tenker dere jenter???flere som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle nesten tro det var jeg som hadde dultet borti anonym knappen...hehe. Føler ihvertfall med deg. Har egentlig ikke veldig gode råd til deg enn at du bare må forlange at han bidrar og ihvertfall hvis det er han som skal bedrive hobby etc.

Nei mannfolk ser ofte ikke at ting må gjøres og skal som oftest gjøre det når det passer dem....det er min erfaring.

Hva kan vi gjøre?

1. Hmm.....mase mase mase men det blir det bare sur stemning av.

2. Du kan vaske alle klær bortsett fra hans slik at han finner ut at han faktisk må vaske klær selv:-)

3. Hva med å la oppvaska gro til langt oppunder taket (hvis du klarer) slik at han ikke finner ett eneste rent glass når han skal ha noe drikke.

4. Planlegge en tur ut til venninne eller trene med en venn etc. og gi beskjed kort tid før og bare reise ut.

Nei jeg vet ikke. Du må ihvertfall få han til å forstå på en måte. De har en tendens til å ikke se eller tenke over alt som er gjort hvis de ikke ser det selv heller.

Håper det bedrer seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...