Dårlig fantasi Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Skulle gjerne kjøpt et sånt krabbeteppe som har forskjellige typer stoff. Som feks en rute med fløyel, en med silke, en bomull osv. Noen som vet hvor jeg kan få tak inoe lignende?
mams`n81 Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har også vært på utkikk etter et krabbeteppe med ulike stofftyper, men det var umulig å finne, iallefall her i trondheim. Endte opp med et ole brum krabbeteppe fra jysk, ganske fint og ikke så dyrt heller :=)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Tror nok man må lage et sånt teppe selv.. du har ikke noen i familien som liker å pusle og sy litt da? eller du selv kanskje? Hadde jeg skulle gjort det måtte jeg ha begynt da jeg ble gravid kanskje før det også.. hihi! Nå har jeg hvertfall ikke tid...
♡Linda♡ Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 har fått et å det var kjøpt på princess.. det var i ulike typer stoff på rutene..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Er så heldig å ha en søster som har laget et til meg.. med Peter Pan motiv. Er kjempefint. Hun har sydd div Peter Pan figurer på noen ruter, og på andre har hun sydd navnet, fødselsdato, vekt og høyde. Er superfornøyd. Ingenting kan slå det:-) Vi fikk også et teppe av oldemoren. Det var kjøpt på Princess og har masse figurer på forskjellige ruter/stoff biter.
Røverunge Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Ellers så har de noen kjempefine på Barnas hus som passer til lekegrinder også..., men de er dyre...;(
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 jeg har også ett fint fra princess, med ruter med forsjellige dyr i forsjellige stoff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå