Gå til innhold

Ønsker tips til krabbeteppe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne kjøpt et sånt krabbeteppe

som har forskjellige typer stoff. Som feks

en rute med fløyel, en med silke, en bomull osv.

Noen som vet hvor jeg kan få tak inoe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært på utkikk etter et krabbeteppe med ulike stofftyper, men det var umulig å finne, iallefall her i trondheim. Endte opp med et ole brum krabbeteppe fra jysk, ganske fint og ikke så dyrt heller :=)

Skrevet

Tror nok man må lage et sånt teppe selv.. du har ikke noen i familien som liker å pusle og sy litt da? eller du selv kanskje?

Hadde jeg skulle gjort det måtte jeg ha begynt da jeg ble gravid kanskje før det også.. hihi! Nå har jeg hvertfall ikke tid...

Skrevet

har fått et å det var kjøpt på princess.. det var i ulike typer stoff på rutene..

Skrevet

Er så heldig å ha en søster som har laget et til meg.. med Peter Pan motiv. Er kjempefint. Hun har sydd div Peter Pan figurer på noen ruter, og på andre har hun sydd navnet, fødselsdato, vekt og høyde. Er superfornøyd. Ingenting kan slå det:-)

Vi fikk også et teppe av oldemoren. Det var kjøpt på Princess og har masse figurer på forskjellige ruter/stoff biter.

Skrevet

Ellers så har de noen kjempefine på Barnas hus som passer til lekegrinder også..., men de er dyre...;(

Skrevet

jeg har også ett fint fra princess, med ruter med forsjellige dyr i forsjellige stoff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...