Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 dere med erfaring, tror dere det er lenge igjen nå? er 37 u på vei. gleder meg sånn, og kan nesten ikke vente. tihi.
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har desverre gått med nedsunken mage og festet hode i over 1 måned... Har mens termin på onsdag..
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er første gangs fødende men har fått en liten forhåndsvisning av hva som venter veldig snart. Magen sank for en uke siden og hode har festet seg i løpet av siste uka var på sjekk på føden i dag etter 3 døgn med menskramper og en tegningsblødning er 36 u påvei og det jeg trodde var menskramper var rier som desverre stoppet opp men modnet mormunnen slik at fødselen kan finne sted når som helst. Det kan gå veldig kort tid fra hodet fester seg og magen synker til ting begynner og skje. Sex satte sannsynligvis i gang ting i kroppen min. Krampene er i gang igjen nå etter at legen kjente på mormunnen.
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Søsteren min har tre barn, på alle tre festet hodet seg tidlig, i uke 32-33, men ingen kom før termin...
cec26 Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Det har nok ikke så mye å si for når du føder... desverre,,;( Har hatt sunket mage og hodet festet siden uke 33...
mamman til M&M Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 samme her..pluss vært innlagt i uke 35 med rier som stoppet opp...har 2 cm åpning og proppen har gått...er moden som fy...og dette er 4 uker siden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå