Tamline Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Får opp et virus: trojan.peacomm Noen som vet hvordan jeg får bort det? Har norton antivirus, men det programmet klarer ikke å knekke viruset....:s
~Maja Mor~ Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Heisann! Huff, det er no' dritt. Men jeg gikk in på symantec.no som er Norton sin nett side. Der fant jeg trojaneren din. Håper du er stødig i engelsk, for via denne linken kan du få svaret på hva som kan hjelpe. Lykke til og si i fra om du klarte det!!!!!! http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2007-011917-1403-99&tabid=3
*Angelface* Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Heia, Jeg har og fått det!!! Jeg vil ha det bort:( buhu..... Har og norten antivirus....
~Maja Mor~ Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 http://www.symantec.com/home_homeoffice/security_response/removaltools.jsp Her pleier jeg å kunne finne hjelp. Men jeg finner ikke den trojaneren dere har. Så da har de ikke verktøy på den enda, tenker jeg :-( Lykke til!!
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Søk på google.com da kommer der opp 99% av gangene ei eller annen "geek" siden hvor man får beskrevet hvordan man skal fjerne slike vemmeligheter.
Tamline Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 hei, og takk for svar:) I går oppdaterte jeg nortonprogrammet, og slo av pc'n. I dag prøvde jeg å fjerne det med norton igjen, og det ser ut som det funka:) Håper da det, ellers skal jeg prøve den internet-siden, takk!
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Oppdater antivirus-programvaren din! Kommer stadig nye virus, så lurt å slå på auto-oppdater - eller at den søker etter tilgjengelige oppdateringer en gang i uka f. eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå