Gå til innhold

Bærbar pc og stråling, hva mener du?

Anbefalte innlegg

Heisann

Fikk en advarsel i dag.Har selv ikke tenkt på det, da jeg i alle år har sittet i sofaen med pc'en på fanget. Ble litt skremt da en venninne forklarte at det måtte jeg IKKE gjøre nås om jeg var gravid. Kunne på et barn med potens og forplantningsproblemer..Hva mener dere?

Hvis dette er sant er jeg redd jeg får en sønn uten mulighet for å få barn, for jeg har nesten mer en noen gang sittet med pc på fanget det sista halve året... Skal jeg ha dårligsamvittighet? Bør jeg slutte?

Fortsetter under...

tror ikke du skal være redd for d.. Om d har vært så skadelig som d venninna du sier ha d nok vært mye oppe i meida.. og jordmoren har nok hatt d som et tema hun måtte snakke mad oss om.. får i mitt tilfelle og mange andres så sitter vi mye mer foran datan når vi er gravid enn ellers..

jeg er ikke bekymret for d i hvertfall.

Sitter også med den bærbare på fanget. Fikk tips om at man kunne bruke pute under for å redusere litt, men det ble litt for varmt for maskina mi. Tror ikke det er kommet noe særlig forskning på det, og hva konsekvensene er kan man i alle fall ikke vite (dersom det er noe langtidsforskning på det må du huske at datamaskinene som ble laget for 30 år siden var ganske annerledes enn de vi har i dag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...