Gå til innhold

April: Snuppa sover i stor seng i natt!!! ;)

Anbefalte innlegg

Fikk satt opp seng i går, og delvis innreda rommet... Men i går ville hun ikke sover der, men lekte masse i senga og i rommet. Når gubben skulle legge henne i kveld så hadde de vært der inne først og lest bok, og så hadde hun klatra opp i senga og vinka "natta-natt" til han... Så han bare luska ut og skjønte ikke bæret (ikke jeg heller igrunn) ...hehe... Dette gikk jo over all forventning... Spennende å se hvordan det går de neste dagene nå da,.. :) Hadde regna med en tilvenningsperiode litt lengre enn en dag..hihi...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7900489-april-snuppa-sover-i-stor-seng-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk fort jah! Håper det går like greit her også... Har en mistanke om at lekene kan bli veldig fristende!

Jeg var inne og kikket på IKEA sidene, og sengene er jo under 1000lappen jo!! Har ikke funnet EN seng under 2500 rundt her!!

Så vi skal til IKEA i mars tror jeg, så får vi ordnet rommet til 2årsdagen vi også! Gleder meg! Har allerede 1 1/2 A4 side med ting vi skal kjøpe!! hihi (nesten bare småting da! :) )

hehe..blir fort sånn når man setter seg ned og tenker etter... Har en liten liste jeg og, men ikke fult så lang som din.. Det går fint å sove i sengen om natten. Hun gjorde det i natt og! Men prøvde å legge henne der nå på dagtid, men da var det litt værre... Gikk inn til henne etter 3 min..da satt hun i kosekroken med bøkene og sovedukken sin..hihi.. søt da... Så nå sover hun i sprinkelsengen sin..trygt og godt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...