♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 I morgen skal jeg til jordmor, er da 38+5. Lurer på om hun sjekker åpning og sånn da?hmm...
nr.2 i februar Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 nei, det tror jeg ikke er vanlig praksis.
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Hun sjekker nok ikke åpning hvis du ikke har hatt smerter eller ber om at hun skal sjekke. Jeg vil ikke anbefale deg å be om at hun skal sjekke det er veldig ubehagelig og kan være veldig vondt du kan få masse kramper etterpå.
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 wæææ...nei da vil jeg ikke sjekke det.. Har ikke noe mistanke om at det er noe på gang, men begynte plutselig å tenke på om det var vanlig at de sjekker når det næmer seg!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Jeg ble kontrollert da jeg var 38 +2 og hadde da 2 cm åpning. Faktisk så ble jeg strippet også da og 2 dager senere kom babyen! Jordmor sa at hun kunne sjekke om vi hadde lyst for å se om det var noe på gang, og det sa gubben ja til. At de sjekker er ikke det samme som at de stripper, og det er strippingen som er vond etter hva jeg har forstått!
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2007 Hadde du merket noe vondter da? Og hva er stripping...?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 jeg ble ikke sjekket på sist kontroll.. selv har jeg neste kontroll den 25 jan (dagen etter termin) og lurer selv på om jm skal sjekke åpning osv.. men ligger man liksom på den senga og holder beina rett opp da eller gjøres det et annet sted..? er det min jm som gjør det eller en annen (med mer erfaring)?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 sorry at jeg ikke kunne svare på selve tråden din altså (HI) og sorry for at jeg bare la ut egene spørsmål,håper det går greit:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå