Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Har nettopp begynt med smaksprøver på grøt her i huset, men har ikke pumpet nok til å ha et lager med mm i fryseren. Er det ok å bruke mme eller bør jeg begynne å pumpe?
Gretep Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 jeg har bare brukt mme i grøten, da fullammer jeg ellers. syns det er så mye styr med den pumpinga. min er 5 mnd. det har fungert helt fint. men morsmelk er vel det beste
Vespa Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Når babyen er så stor at den får grøt er det ikke lenger noe poeng å pumpe for å unngå mme. De evt. fordelene med det er små og de praktiske ulempene er store mener
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Helt ok å gi grøt med mme. Fullammet selv til 6 mnd og begynte å gi grøt av mme.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg synes også det er lettere å få fin konsistens med mme
*1D* Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 I mm finnes det enzymer som er med på å bryte ned maten man blander den i. Dette mangler mme. Dette hjelper babyen å fordøye maten den får servert;) I starten så er det ikke så mye som trengs da... kan fryse i isbitposer og ha i over i en zip-lock pose og ta så mange man trenger etterhvert;)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 En annen ting er at det smaker mer "kjent" når du bruker mm, men husk nå at mange barn er foret på kun mme, det er ikke noe farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå