♥Tiny Skrevet 22. januar 2007 #1 Del Skrevet 22. januar 2007 Litt uklart, men man skimter ihvertfall den ene tanna og mye matsøl!! http://home.no./tineelu/her_er_tanna_mi.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 22. januar 2007 #2 Del Skrevet 22. januar 2007 Så god da!! De er så herlige når de smiler med "nye" tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 22. januar 2007 #3 Del Skrevet 22. januar 2007 Så herlig med den tanna!! Og masse mat omkring... ) Jeg gleder meg masse til de gode bildene jeg skal ta når tenna kommer, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 22. januar 2007 #4 Del Skrevet 22. januar 2007 Takk, kjempemorsomt å se altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #5 Del Skrevet 23. januar 2007 Kjempeherlig bilde:-) Ok, nå gleder jeg meg littegrann til tennene kommer (men får vondt bare av å tenke på å amme da!) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 De er så nusselige med tenner! Snuppa er kjempe søt med to store tenner nede, men hun biter ved hver amming, så det er ikke like sjarmerende..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 23. januar 2007 #7 Del Skrevet 23. januar 2007 Så søt hun var, og tanna også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå