Gå til innhold

Jordmor i Stavanger? Bor på Vaulen... Kan noen anbefale en innenfor "mitt område"?


♥ivf m/prins♥

Anbefalte innlegg

 

Hei siddiser :o)

 

Er det sånn at jeg MÅ gå til en jordmor som hører til under "mitt område" av Stavanger?

 

Er innflytter og dette er mitt første barn, så jeg vet ikke helt....

 

Har ikke vært til legen enda. Skal om en uke. Da er jeg fullgåtte 12 uker.

 

Når er det vanlig å få den første timen hos jordmor? Leste at noen ikke hadde vært før i uke 24...(!!!!!!!!!!!!!!!) Det var vel litt vel sent, eller?

 

Er det noen som kan anbefale en?

 

Takk :o)

 

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamastork.no, ligger midt i byen :) har litt lyst å gå der selv, men d koste litt å gå der.. elr så kan d jo vær at legen din sende dg vidare t jordmor? legen sende isje mg t jordmor før eg har spassert uke 20 iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg bur i Stavanger og var hos jordmor første gong i uke 18. Fekk informasjon av legen også ringte eg jordmortjenesten i Stavanger og så fikk eg brev rett etterpå der eg fekk ein time. Jordmortjenesten i Stavanger kommune er samla i et lokale i Løkkeveien 17, doktoren din fortelle deg nok om dette. Du bestemme jo sjølv kor ofta du vil gå te jordmor, men første time er ca. i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjennom tre svangerskap, men har aldri gått til jordmor. Er det ikke greit nok å bare gå til lege da.

 

Hvorfor jordmor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...