Gå til innhold

Når var det slutt på å sove på magen??

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi!!!!!! Klarer du det ennå?? Jeg var avhenging av å sove på magen før - men i første svangerskap gav jeg meg før uke 12 - fikk det liksom ikke til..(",) 11 mnd siden den fødselen - og jeg vente meg aldri til å ligge på magen igjen før jeg ble gravid med tvillingene. Nå 21+5, hadde jeg aldri klart det uansett - hadde blitt liggende som en "dumphuske"(",) Hehe..

oi, klarer du og sove på magen enda??!!! Det klarte ikke jeg lenge hvertfall føre kula var der...Jeg husker jeg spurte Jm om dette og hun sa at jeg kunne ligge på magen inntil jeg kjente det begynnte og bli ubehagelig...Heldig du da nesten som nesten ikke har fått noe mage..Min bare vokser og vokser... :) ellers da?! Alt bra?? Fått vite kjønna enda da..... endelig på nett igjen :) Deilig..... Holdt på og gå på veggen på slutten her gitt uten det...Hehe ;)

Hilsen oss ;););)

jaja,men da kan vel jeg ligge på magen lenger enn dere..så da var det jo ikke vits å spørre--hehe..=)

ellers er alt bra..ryggen blir værre med tyngden..men det klarer jeg fint å leve med,for dette vakre som skjer i magen=) bare morro..ikke fått vite kjønn på den andre nei,men skal spørre om de kan titte på neste ul..den 31 jan..gleder meg til hver ul..annhver uke er jo så ofte..juhuuu...

alt bra med deg??

klmm..

nja bra og bra...Har vel hatt det bedre enn jeg har det nå men det går jo opp og ned med alle...Blir jo ikke kvitt denna uvien da så jeg er jo en del på sykehuset for tiden!! Går på den 7 pencelinkuren nå så da kan du jo tenke deg...Hehe hvor mye har du gått opp du da??? For og si det sånn så håper jeg at jeg klarer og komme meg tilbake til den normale vekta mi igjen bare gutta er ute..Veier 70kg nå... Hehe...Ikke helt meg kan du si, så man kan si at jeg føler meg rimelig bollete for tiden..Har jo gått opp 20 kg da, men alle sier at jeg ikke har lagt på meg ellers og at jeg bare har fått mage...Skal se om jeg ikke for lagt ut nye bilder jeg...Lenge siden nå.... SÅ du går til ul hver 14 dag allerede du?!Heldig du er da...Går 1 gang i mnd jeg...Skal begynne med hver 14dag nå etter den 05 feb... Godt og høre at alt er vel med dere da.... :)

hilsen oss tre ;););)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...