Gå til innhold

Juni: "Hopp!"


Gjest

Anbefalte innlegg

I kveld sa han det igjen: "Happ"! :-) Han har sagt det noen ganger før, men vi har ikke vært helt sikre da. Jeg har drevet og "trenet" ham på det, i og med at jeg har sagt "hopp, hopp, hopp.." mens jeg har hoppet med ham i fanget. Så har det plutselig kommet "happ" fra ham også, når han vil at vi skal komme i gang med hoppinga. Så han har altså sagt "hopp" før han har sagt "mamma"! :-) (Selv om han sa "mammamamam" for noen dager siden, da han ville at jeg skulle ta ham opp.) "Bappa" har han sagt en stund. Kjempemorsomt synes nå jeg, da! Super-gutten min... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi!! så bra da!!

 

min sier bappa hele tiden, starta med det for noen dager siden. sier jeg mamma, sier han bappa. og det går kun i bappa uansett hva jeg gjentar til han:) har vært litt mammammmemmmma når han er litt trist eller irritert.

 

det beste var på morgenen i dag.. han våkna og tulla og lo i senga.. "hvem vil du skal skal stå opp og stelle og leke med deg i dag teodor". BAPPA!! hihi!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh...så søtt:) de er såååå herlige nå...finner ut av nye ting hver eneste dag og utforsker alt de kommer over:) helt nydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...