Gjest Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 I kveld sa han det igjen: "Happ"! :-) Han har sagt det noen ganger før, men vi har ikke vært helt sikre da. Jeg har drevet og "trenet" ham på det, i og med at jeg har sagt "hopp, hopp, hopp.." mens jeg har hoppet med ham i fanget. Så har det plutselig kommet "happ" fra ham også, når han vil at vi skal komme i gang med hoppinga. Så han har altså sagt "hopp" før han har sagt "mamma"! :-) (Selv om han sa "mammamamam" for noen dager siden, da han ville at jeg skulle ta ham opp.) "Bappa" har han sagt en stund. Kjempemorsomt synes nå jeg, da! Super-gutten min... :-)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 hihi!! så bra da!! min sier bappa hele tiden, starta med det for noen dager siden. sier jeg mamma, sier han bappa. og det går kun i bappa uansett hva jeg gjentar til han:) har vært litt mammammmemmmma når han er litt trist eller irritert. det beste var på morgenen i dag.. han våkna og tulla og lo i senga.. "hvem vil du skal skal stå opp og stelle og leke med deg i dag teodor". BAPPA!! hihi!!!!
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 He, he! Ja, vi får utnytte situasjonen mens vi kan!
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Jeg svarte på en tråd du hadde starta akkurat samtidig med at du svarte på min!
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Åhhhhh...så søtt:) de er såååå herlige nå...finner ut av nye ting hver eneste dag og utforsker alt de kommer over:) helt nydelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå