Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 skal forklare situasjon litt: E gravid i uke 22 og har en utrulig krevemde jobb! mye løfting og springing! når eg kjæm heim har eg ingenting igjen og e rimelig sur før eg har en mann som ikkje gjør en skit anna enn å sette å spelle på data t seinkveld! dermed ser huset ut som en dass! mett spørsmål e da om nån av dåkker da hadde vurdert å sykemelde dåkker gradert eller holdt ut så lenge dåkker fungere på arbeid? håpe på mange svar selv om eg velger å være anonym
Fire småtroll Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er i uke 21 og føler meg også helt utslitt. I tillegg til at jobben er krevende har jeg fått svangerskapskløe og sover aldri mer enn to timer om gangen før intens kløe jager meg opp av senga for å dusje i kaldt vann, smøre og avkjøle før jeg KANSKJE får sove en liten time på sofaen midt i natten. Nå er det ingen krefter igjen. Kommer meg forsåvidt gjennom arbeidsdagen, men når jeg kommer hjem klapper jeg helt sammen. Jeg har hatt en "åpen" sykemelding hos legen i flere uker alt, jeg kan bare ringe så skriver han den ut til meg. I dag har jeg bestemt meg for å ringe i mårra og få en 50% sykemelding, jeg har to andre barn og ta meg av også. Vi skal ikke sykemelde oss bare for å gjøre det, men det kan umulig være bra for hverken mor eller barn å presse seg til vi fullstendig møter veggen heller. Jeg kunne ikke tenke meg en 100% sykemelding, da vil de siste mnd gå sakte, men et par timer på sofaen før ungene kommer fra barnehagen, det trenger jeg nå!
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Sånn hadde jeg og det en stund helt til jeg knakk i hop for samboeren min å sa det som det var at jeg trengte mer hjelp hjemme, vi har to barn fra før å venter nr 3. er gravid i uke 18+2
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 har fortalt han akkurat som eg føle d! men d nytte ikkje! like gla i alt anna som vanlig! huset e ikkje prioritert!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 La mennene deres bare sitte i all skiten da. Ikke løft en finger. Hadde ikke jeg giddet. De må da skjønne at dere blir slitene. Har heldigivs ikke kommet så langt enda,men skjer det så kommer jeg til å ignorere alt rotet til noe skjer. Det kan ta tid,men han får da ta et hint.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Hei! Jeg er i uke 20 og ble faktisk sykmeldt i dag. Legen min ville sykmelde meg ut svangerskapet. Jeg er ganske pumpa nå, men håper energien kommer når jeg får en litt roligere hverdag. Jeg ble sykmeldt pga ryggplager. Jeg synes du skal sykmelde deg jeg. I tillegg lage en "husplan" sammen med mannen din. Der kan dere skrive opp de tingene som MÅ gjøres hver dag, og hvem som skal gjøre det. Kanskje din mann er som min mann, han må minnes på at det å være sykmeldt ikke er ferie.
mona83 Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 hei.Vet akkuratt hvordan du har det. har og en krevende jobb hvor jeg springer mye. noe som resulterte i at jeg orket ingenting når jeg kom hjem. dette gikk kraftig ut over min mann og datter på 3 år. ble da sykemelt 100% i 3 uker og 50% i 2 uker. det var herligt. fikk ett pust i bakken og kom sterkere tilbake både som kone,mor og arbeidstaker lykke til videre
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 hadde i hatt en sånn mann hadde i klikka tror i...vask kun klærne som e dine,lag mat kun til deg selv osvosv.,..gjør alt kun til din egen fordel..får kanskje opp øynene da??alt ska ikkje bare falle på kvinnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå