Gå til innhold

Noen bergens folk her da?

ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært kjempe kos og bli kjent med flere her som har fått baby..Jeg er jente på 20 år og bor nesten i Bergen sentrum.. Har en nydelig liten datter på 8 uker :-) Fler her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ja;)

Marte her. 24 år bor i Fana med min samboer og lille Christopher:) Han blir 6 mnd. neste uke:) Hvor bor du?

Skrevet

Bor i sandviken eg =)

Skrevet

Hei, er 27 år og bor i Salhus. Har en jente på 3 år og en liten gutt på snart 3 mnd. Er fra Bergen, men har bodd vekke noen år. Kjenner ikke mange andre som er hjemme med småbarn nå.

Skrevet

Kanskje vi kunne startet en tråd eller evt prøvd på treff? Hadde vært koselig...

Skrevet

ja, gjerne det! Er ikke inne her hver dag, men er stort sett på MSN, kan jo snakkes der og gjerne få til et treff? [email protected] hvis du vil legge meg opp som kontakt.

Skrevet

Har lagt deg til :)

Skrevet

dytter.. ingen fler her?

Skrevet

Jeg er 27, har en jente på 4 år og en gutt på 2 mnd.... Er alltid gøy å bli kjent med nye folk:)

Bor i Loddefjord

Skrevet

jeg bor litt utenfor bergen. er 27 år og har en sønn på 4.5 og en datter på 11 uker.

Skrevet

koselig da :) kjekt å se det er flere bergensere her... :-p

Skrevet

fra loddefjord , har en gutt på 5 og jente på 11 mnd ;0)

Skrevet

Laksevåg her... Er mange bergensere her og det blir arrangert flere treff. Se under dib-treff oppe til høyre:o)

Skrevet

Hei

Jeg er 26 år, bor i Loddefjord og har en datter på 10 uker.

Skrevet

Hei. æ e ikke bergenser, men bor her i bergen, Loddefjord! er 29 år, har ei datter på 6 mnd.. bruker å ha treff på era, men denne uka skal vi ha badetreff på vannkanten.. se Dib-treff sidene...dere er hjertelig velkommen, alltid koseli me nye mammaer og bebiser:O)

Skrevet

jeg er 25 år og bor i loddefjord..har en datter på 8 mnd....vi skal på badetreffet på fredag..;) det må du bare komme på.. er kl 11 på vannkanten..så skal vi på peppes etterpå...

Skrevet

Jeg er snart 22år, bor litt utenfor bergen, har en gutt på 7mnd, Hadde vært kjempe koz og blitt kjent..

Skrevet

Jeg bor også i Bergen, nærmere bestemt Sandviken. Er 26 år og har en liten prinsesse på 11 uker..

Skrevet

Jeg flyttet nylig til Alversund jeg da, Lindås Kommune.. men er bare 30min til sentrum da... Er 31 år og har en datter på 5.5 mnd:-)

Skrevet

Hei, bor i Blomsterdalen, ikke så langt fra fana stadion ;-) Har en gutt på 9 mnd...

Skrevet

Hei du fra Alversund, jeg bor på Frekhaug. Er 27 år, gift og har en datter på snart 4 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...