Gå til innhold

Samme gjesten fra bim igjen... revnet dere mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for å revne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,ble sydd et "pyntesting". Ikke bekymre deg så mye før fødselen,det går som regel bra,ingen vet jo hvordan det blir på forhånd.Lykke til ! :)

Skrevet

Jeg revnet - men det merket jeg lite til før ETTER fødselen - du merker det ikke der og da, men det kjennes i dagene etterpå. Og det kjennes når det gror. Men det går så bra så :-) Revning er det minste du skal bekymre deg om før fødsel :-) Bare lytt til jordmoren i utdrivningsfasen, så går det nok bra.

Skrevet

Jeg revnet,og det kjentes.(til deg over her)

Det svir det svir det svir...vann vann vann var det jeg fikk trykkt tur meg.

Men altså,SÅ jævlig var det ikke! ;o)

Skrevet

Ja, jeg mente jo ikke akkurat at det gjorde godt å føde (og revne), men ser ikke helt poenget i å skremme en som snart skal føde - det jeg mente var at jeg trodde at det gjorde akkurat så vondt å føde uansett om du skjønner -så jeg merket ikke at jeg revnet idet jeg revnet, men jeg hadde et litt anstrengt forhold til bommelom en stund etterpå og, ja, det svir. Men da har man hånddusj på toalettene på barsel til å spyle med - og du kan bruke duphalac for magen. Det går så bra så!

Skrevet

Det kommer til å gå kjempe fint uansett.

Greit at du ikke vill skremme.Men hun stillte et spørsmål,hvorfor ikke si det slik det er da. Da slipper hun kanskje "sjokket". Mener ikke at det er så vondt! Men da skjønner hun kanskje hva som kjer OM hun skulle revne litt .

Skrevet

nope revnet ikke i det hele tatt..... ;o)

Skrevet

fikk en liten rift...

er ikke noe du kan gjøre fra eller til på det derre.. og uansett, du merker ikke at du revner.for det gjør så vondt uansett..;) bare gled deg.. det er fantastisk å føde..;) jeg gleder meg allerede til neste gang

Skrevet

jeg revnet ikke, fikk bare en rift!

jormoren som tok i mor\t sa jeg var veldig elastisk... litt flaut da, men jeg var første gangs fødene og fødslene gikk veldig fort. hun lurte på om jeg hadde gjort noe spesielt. det eneste jeg hadde gjort var å drikke bringebærbladte i 2-3uker før fødselen. det gjør jeg neste gang også:-)

Skrevet

Ingen fare med å revne. Ikke tenk på det du. Lær deg å puste riktig, det kunne ikke jeg så det ble utrolig vanskelig å få ut ungen. Kom på sykehus bare en time før ungen var ute så det ble travelt, hadde gått bedre om jeg kunne den hersens pustingen.

Jeg revnet fra a til å pluss litt ekstra. Det var først da jeg fikk litt bedøvelse, altså når jeg skulle sy. Har ikke hatt noen problemer i ettertid. Var litt vondt den første uka så jeg gikk på smertestillende.

Kjøp deg grønnsåpe fra apoteken og sett deg i grønnsåpebad etter fødselen, gjerne flere ganger når du kommer hjem. Det rådet fikk jeg 2 mnd etter revningen, det var litt i det seneste laget:-)

Lykke til.

Skrevet

Ingen ting :-) Fikk "pyntesting"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...