Gå til innhold

Råd om gode og varme votter mottas med takk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår kjære sønn som akkurat har fylt 2 år,blir så lett kald på fingrene når vi er ute..

Har flere par tykke polvotter,tror de kommer fra kappahl ol...Men han blir kald :(

Hvilke polvotter kan dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale troll sine votter. De er helt vantette og med ullfor. Tynne og kjempegode å ha på. Minuset er prisen på 299,- kroner. Men de er verdt hver en krone. Det er sååå mange av de som jobber i barnehagen som skryter sånn av vottene hans.

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Helly Hansen sine polvotter. Hun er alltid god og varm med de på.

Skrevet

Veldig fornøyd med Reimatec-vottene. Men dyre, da..

Skrevet

Hestra votter med ullfor. Mine barn er ALLTID god og varm med disse på! Og her er det kaldt..

Skrevet

Jeg er uenig med henne som anbefaler Trollvotter. Dattera mi blir, ifølge dem i barnehagen, kald på hendene med disse vottene. Men nå er det kaldt her om dagen, 10 minusgrader..

Skrevet

Jeg har Reima, og er kjempe fornøyd! Hadde fra Kappahl, Lindex og H&M før, men ingen av de holdt mål.. Hadde jeg kjøpt Reima med en gang hadde det vært mange penger spart:)

Skrevet

Signerer denne! Lenge leve Hestra, både til oss voksne og til barna!!!

Skrevet

vi har troll sine, og hun er alltid god og varm på hendene. Siste dager har d vert ca minus 7-10 grader her.

Mangen som skryt av nøstebarn sine også.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med H&M sine. Har kjøpt over nettet. Gode og varme og henger godt på. Sjelden hun tar de av seg. Og nå koster de 80 kr for to par, så jeg har akkurat bestilt to par til hver av ungene (men var ikke alle str. og farger de hadde lenger da.)

Skrevet

Kjøp reima, de er supergode! Har de med glidelås, lette å få på :-)

Skrevet

H&M vottene kjøpte jeg også til sønnen min! Jeg syns også de er kjempe fine:) han er god og varm på hendene sine!

Skrevet

Har nån tynne votta med ullfor inni som æ kjøpt på helsekost og di e super... kom ikke på ka di heite i farta... de e super... også tørka di på null komma nix når di e våt... funka sekkert som di andre vottan av samme type som bei beskreve over hær...

Også e jo ingenteng som orntlie strekkavåtta da... helst tøva, det syns æ e toppers sjøl og huska det va bæst når æ va onge også...

Skrevet

Jeg kjøpte REIMA sine i fjor, og det var 300 kr RETT UT AV VINDUET. Bruker fra HM nå, ikke det aller varmeste, men det beste jeg har funnet iallefall.

Skrevet

reima- tec =) tette og varme, tåler mye vann...

Skrevet

Reima tec vottene. De er helt supre:) Dyre,men verdt hver eneste krone.

Skrevet

Hjemme strikka votter med lange "skaft", og som toves.. Beste jeg ha vært borti... Mini bruker dem i bhg, og er like varm på henda om det er pluss 4 som minus 10.. Regner det har vi over tynne regnvotter....

Skrevet

Helt enig med deg, anonym! Hjemmestrikkede ullvotter (gjerne selbuvotter) er supert! Bruker bare det selv også, og har bedt svigermor strikke til ungene - kommer til å ønske et nytt par hvert år.... De blir tovede av bruk ute, eller man kan tove de i maskin. Strikk med lange "skaft" så glir de ikke så lett av og varmer godt over håndleddene. De er ikke store og klumpete på små barnehender heller.

Beste vottene som finnes spør du meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...