Gå til innhold

Eggløsning 13 Januar!!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sikker på at tanta kommer snikende, har skikkelig vondt i magen... =(

Men krysser alt for at den ikke gjør det xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Krysser litt for dere andre og xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fortsetter under...

Da er vi to :( ....så her kommer det kryss fra meg også!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

krysser ogsåXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXmå jo håpe i alle fall???

Jenter.. 3 dager før-testene fra CB er bare salgstriks!!! Eller, det ER mange som tester positivt tidlig, men det er de med høy HcG produksjon.. Mange tester ikke positivt før en stund etter ikm!! Og de er like gravide de... :)

Så la oss ikke gi opp her..

Å - den meldingen trengte jeg nå lillemille!! :) Tusen takk! Tok 3 dagers test i dag tidlig, og den er så negativ så negavtiv - ikke et svakkkkkkkt kryss engang :)

IKM imorgen eller lørdag - føler at tanta er rett rundt hjørnet ("vår" nedentil - er ofte på do, men ikke et blodspor ennå - så det er håp!! :)

Annonse

Hehe.. :)

Jeg tok også verdens mest negative CB test idag.. Men jeg trøster meg med at jeg ikke VET når jeg hadde EL helt sikkert!!

Er jo sååååå mange som har skrevet her inne at de ikke testet positivt før ETTER ikm!! Er jo det som er mest "vanlig"..

Og siden cb er den mest vanlige testen er det jo garantert at noen brukte den!!

Hmm.,, Så egentlig ignorerer cb bare spirene våre. Så nå er jeg SUR på cb.. :P

Var og tok blodprøver som bekreftet el på syklusdag 21.. Hadde hatt el men jeg aner ikke når.. Men siden prøven (etter det jeg har hørt her inne) taes mellom 6-9 dager etter el, tror jeg at jeg hadde det rundt 13...

Æsj ja, CB er no' drit :) I morgen tidlig skal jeg teste med noe annet.

Hva er "symptomene" dine da lillemille? Jeg må ærlig si at dette blir 50/50, hakke peiling når det gjelder å tolke alle symptomer - men vi hadde masse kos før, under og etter el, så den skal ha truffet, spørsmålet er om den har satt seg da....sånn sett er jeg på dag 12 i lutealfasen, og det er jo bra med lange lutealfaser (mer enn 10 dager), kanskje blir det tante eller babbis på oss om ikke veldig lenge? :)

Jeg har gått på pergo denne mnd, så jeg regner nesten med at de fleste symptomene mine kommer av den!! Men vi har koset oss så og si hver eneste dag hele januar, så vi burde jo ha truffet uansett når el var.. :)

Symptomene mine er rar i magen, humørsvingninger (tar lett til tårer eller så blir jeg sur..stakkars sambo..) og kjempeømme\såre nipler..

Våkner opp på natten og sånn av at brystvorten kommer nær madrassen!! Eller hadde jeg MASSE symptomer for litt siden, men de er blitt borte. Hadde mensmurringer, var kvalm, unormalt trøtt osv...

Men som sagt tror jeg det likegjerne kan være pergoen.. :)

Du da?? Symptomer?? Idag er jeg på 26 syklusdag..

Ikke pergo, men samme symp som deg - rar i magen, veldig humørsvingninger, spesielt om morgen eller når jeg er sulten & utålmodig, og ømme brystvorter :) Fortsatt litt småkvalm - alt dette mener jeg kan være PMS, bortsett fra kvalmen - den er i så fall litt ny.

Hehe.. Ja, PMS-kvalmen er ikke så vanlig!! ;)

Uff, jeg angrer på at jeg lot sambo overtale meg til å teste idag tidlig!! Føles enda litt mer negativt når man hat testet.. Selv om jeg holder en knapp på at det var for tidlig!! Men men.. Det finnes uendelig med pp'er..

Vi får krysse fingrene og ringe storken!!

da kom tanta på besøk hit:(

visste vel det var dumt å få opp håpet..men så slipper jeg i alle fall å messe med hodet mitt frem til lørdag!

ønsker dere lykke til alle sammen!!så slenger jeg meg kanskje med på testinga neste måned..om ikke dere alle får positivt lørdag;)

Annonse

Hvordan går det med dere jenter?

Testa til morgen idag, men veeeldig negativ... Men så har jeg jo ikke en fjerneste anelse om når jeg har ikm, ville bare prøve siden førsta dag av siste mens var 1.januar. Nå blir det ikke testing før neste helg hvis ikke tanta dukker opp. Tar det ikke så tungt, er bare vår første pp, og da forventer jeg ikke så mye :)

Lykke til!!

Jeg tør ikke teste!!!!

Er så redd for å ødelegge helgen ved og teste negativt..

Pluss at jeg e usikker på når jeg egentlig hadde el! Tror det var 13, men er ikke hundre prosent sikkert.. Tok blodprøver 21 syklusdag og de viste at jeg hadde hatt el. Så har jeg hørt at den prøven må taes 6-9 dager etter løsningen for vise at det har skjedd.

Første pergokur denne mnd,, Dobbel. Så alle symptomene mine kan være PMS, pergoen eller spire.. Dårlige odds..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...