skunkenblomst Skrevet 23. januar 2007 #26 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde positiv EL test 12 og 13. Den ble negativ utpå kvelden den 13, så jeg regner med at jeg hadde en EL. Har hatt disse symptomene: -vondt i korsryggen -såre pupper -halsbrann -fryser vanvittig!! -tørr i munnen -plutselig bråsulten -økt sexlyst!! Testet i dag, men den kunne ikke ha vært mer negativ :-( 2pp e SA
turbofrua:) Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #27 Skrevet 23. januar 2007 Så gøy at det var så mange som hadde el samtidlig da:). Felles teste dag 27 jan hørtes arti ut. Blir med jeg. Jeg testet i dag jeg også, men den var selvfølgelig negativ. Har veldig murringer langt nede i magen i dag, og veldig irritaberl!!!!. Håper det er positivt!!!
prøver3 Skrevet 23. januar 2007 #28 Skrevet 23. januar 2007 jupp ;o) FF mener jeg mulig hadde el den 13.januar... FF mener også at jeg hat 11 dager mellom el og mens... er på dag 10 dpo i dag http://www.fertilityfriend.com/home/14aba0
*Bea* & bitteliten Skrevet 23. januar 2007 #30 Skrevet 23. januar 2007 Hei fortvilet... Morro.... Vi ligger faktisk HELT likt an i løypa Jeg er også 10 dpo i dag og hadde el 13 januar (på dag 25 av syklusen). Og jeg har en lutealfase på 11 dager Her er min chart: http://www.fertilityfriend.com/home/13b9e4
prøver3 Skrevet 23. januar 2007 #31 Skrevet 23. januar 2007 Hei,hei så gøy da ;o) får håpe vi lykkes denne gangen da *gir snart opp jeg*
*lillemille* Skrevet 23. januar 2007 #32 Skrevet 23. januar 2007 Jeg blir med på felles testing!! Jeg gikk på min første pergo kur denne mnd, så jeg vet ikke helt hvordan syklusen kommer til og bli!! Men tok blodprøver på lørdag for å se om jeg hadde hatt EL, og den slo bra ut!! Og siden den testen skal taes mellom 6-9 dager etter EL hadde jeg vel det rundt 13-14.. Har masse symptomer, men det kan jo også være pergoen! -Ømme\såre brystvorter -Murringer\stikkinger -Trøtt -Kviser -Oppblåst følelse i nedre mageregion -Magetrøbbel Har aldri hatt noe av dette før.. (men som sagt har jeg aldri gått på pergo før heller)
inventum Skrevet 23. januar 2007 #33 Skrevet 23. januar 2007 Nå fikk jeg skikkelig lyst til å kjøpe el tester for å se en svak strek hihi
skatt i magen:) Skrevet 23. januar 2007 #34 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde også el rundt den 13. Tok en test i går og den var blenda hvit, så jeg mista håpet for denn pp. Men jeg ser det er andre som og har testa negativt, men er optimistiske alikevel. Da er det vel kanskje håp for meg og enda... *håper* Lykke til alle sammen! Vil gjerne være med å teste på lørdag, viss ikke tanta har vist seg..
cowgirl_in_katmandu Skrevet 23. januar 2007 #35 Skrevet 23. januar 2007 jeg drømte selvfølgelig at jeg fikk positiv test i natt!!det var bare helt fantastisk følelse..jeg lo og gråt og skalv og alt..men så våknet jeg jo da...hehe..dumme fantasien;) (fikk tilogmed vite at det var ei jente..på et eller annet merkelig vis)
cowgirl_in_katmandu Skrevet 24. januar 2007 #37 Skrevet 24. januar 2007 dytter litt..så vi ser hverandre innpå her;) bare tre fire dager til testing... sååå slitsomt å håpe!!
inventum Skrevet 24. januar 2007 #38 Skrevet 24. januar 2007 Hei jenter, jeg kunne ikke dy meg og tok en test i dag tidlig - men jaggu meg var den ikke så negativ som overhodet mulig! hadde jo noen små forhåpninger siden el test viste svak strek i går, men men. Føler at jeg skal ha mensen nå - dette blir 50/50 - jeg melder fra så fort jeg har fått TR på besøk, dersom det skjer innen lørdag morgen. Da er det bare å vente da jenter.... - går ikke dette nå, får vi følge hverandre inn i neste pp :) November barn er heller ikke å forakte! hihi
cowgirl_in_katmandu Skrevet 24. januar 2007 #39 Skrevet 24. januar 2007 barn i det hele tatt er bra nok for meg..om det kommer i år neste år eller året eller spiller ingen rolle.. bare jeg hadde hatt noen form for ide om det blir barn i det hele tatt;) så da får vi sitte og vente til lørdag i alle fall...blir en spennende morgen,og egentlig litt bra å ha fler å være spente over..for om min test ikke blir positiv,så er sannsynligheten veldig stor for at jeg kan juble over en eller to av dere andre:) forhåpentligvis enda fler!
inventum Skrevet 24. januar 2007 #40 Skrevet 24. januar 2007 Helt enig! Det er helt sikkert noen av oss som vi kan JUBLE over og ta til oss masse babystøv :) Krysser fingrene for oss!
*Bea* & bitteliten Skrevet 24. januar 2007 #41 Skrevet 24. januar 2007 Hos meg dukket tanta opp i dag ;( Jeg har litt kort lutealfase (ca 10-11 dager) så derfor vet jeg allerede resultatet av denne pp ;( Over i ny pp med nye muligheter
inventum Skrevet 24. januar 2007 #42 Skrevet 24. januar 2007 Å -bea - det var synd!!! Men jeg tror det samme kommer til å skje, jeg har også korte lutealfaser - æsj Har vært på do og sjekket i hele dag - foreløpig ingenting, men kjenner at tanta er rett rundt hjørnet nå! Da håper vi på Novemberbarn! :)
skunkenblomst Skrevet 24. januar 2007 #43 Skrevet 24. januar 2007 Testet i dag jeg også - supernegativ
inventum Skrevet 24. januar 2007 #44 Skrevet 24. januar 2007 Arrghhhh - men vi for holde et lite lys åpent i tunnelen frem til tanta kommer. Selv om jeg hadde ønsket at graviditetstestene nå bør vise noe om vi er gravide... skal kjøpe meg en CB i morgen! Hva testet du med skunkenblomst?
skunkenblomst Skrevet 24. januar 2007 #45 Skrevet 24. januar 2007 jeg testet med CB graviditets test. Det var ikke tegn til blått kryss i det hele tatt... Det er nok best å vente til lørdag, begynner å bli dyrt dette
inventum Skrevet 24. januar 2007 #46 Skrevet 24. januar 2007 Skunenblomst - var det en sånn teste tre dager før CB? De skal visst måle et lavere nivå av HcG hormonet....
skunkenblomst Skrevet 24. januar 2007 #47 Skrevet 24. januar 2007 Ja, det var det! Det står på pakken at hele 85% tester postivt 3 dager før ikm med slik en test, så jeg har ikke noe særlig håp om at jeg er gravid, desverre..
inventum Skrevet 24. januar 2007 #48 Skrevet 24. januar 2007 HUFF! Ja, da løper jeg ut nå å kjøper samme test! Gir deg svar om ikke så lenge. Kanskje er vi blant de 15% andre som ikke får utslag 3 dager før;) Holde oss fast til alt som er mulig - inntil tanta kommer!
inventum Skrevet 24. januar 2007 #49 Skrevet 24. januar 2007 da har jet testet med 3 dagers - og den var veldig negativ! Dårlig tegn spør du meg - men prøver igjen med morgenurin
tinemor82 Skrevet 24. januar 2007 #50 Skrevet 24. januar 2007 Jeg vet jo egentlig ikke helt sikkert om jeg har hatt EL engang jeg da, og enda mindre når jeg har ikm. Men har en spesiell følelse inni meg. Hadde egentlig ikke tenkt å teste før første helgen i februar, men det blir nok en i helgen.... Dette blir spennende altså! Og så lenge vi ikke har fått besøk av tr, er det håp..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå