Gå til innhold

Uff så jeg har spist sjokolade i dag...:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig samvittighet nå ja...men hva gjør man ikke for å holde kvalmen unna...Trykte nettopp en svær sjokoladebolle i tryne...etterfulgt av en Mars...og en stor Lion til frokost....:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj da...hehe...jaja..men gjort er gjort,og spist er spist...hehe

Skrevet

trykte i meg en HEL stor stratos plate (kjøleskaps kald) på lørdag jeg dah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;oO

hehe...

om det var godt!??

gjett om det var dah,hehe... ;oD

Skrevet

He, he - bra det ikke bare er meg...:o)

Skrevet

Hvordan i all verden kan sjokoladebolle, Mars og Lion holde kvalmen unna *LOL*

Funker i hvertfall ikke for meg, heldigvis...

Men, hjelper d, så MÅ du bare ;)

Skrevet

Har nettopp drukket 1liter pærecider (alkoholfri seff;)

Masse masse sukker d...

Har hvert på kontroll i dag, åg fikk skryt av blodtrykk, åg pga av at eg bare hadde gådt opp 1,5kg...så da belønna eg meg me d da..

Kanskje ikkje den beste måten å belønne meg på, men nåkka ska man unne seg en gang i blandt når man ellers e flink;)

Skrevet

synes det er greit og spise en sjokolade en gang no og da.Bare det ikke blir mange hver dag.Har også spist sjokolade nå i kveld.Godt er det ja.

Skrevet

Spiser sjokkis hver dag jeg. Deilig! Jeg må bare følge hormonenes ønsker;=)

Skrevet

Har spist biff med pomfri og beraise saus i dag eg, etterfulgt av en banan og skolebolle...føler at eg e helt bunnløs hva mat anngår...

Nå må eg ta det med ro, vil ikke legge på meg mer enn nødvendig hehe

Skrevet

Èn sjokolade nå og da ja.. Men heh, har HELT dilla på sjokolade og andre søtsaker for tiden!! Så får nesten dårlig samvittighet jeg når jeg leser det lille dere spiser:p

Før helga så slukte jeg en plate stor plate stratos på torsdag, heil plate kokesjokolade på fredag, og på lørdag ba jeg sambo kjøpe noe godt når han skulle på butikken for jeg skulle være hjemme alene; og han kom hjem med en hel pose sjokolade fra Nidar. Og de er jo ikke akkurat små!! heh.. så jeg pakka omtrent i meg hele posen på lørdag, og de få restene som var igjen på søndag. Jah, SJOKOLADE!!! *sukk* Skjønner ingenting jeg, om hvordan de derre lystene herjer i kroppen!

I dag har jeg vært flink da, og skal prøve å være det resten av denne uka ettersom det tok sånn av forri uke. Men det er ikke lett, trur bare jeg må sende sambo på butikken for å slippe å se det som er i hyllene der!!

Litt pinli dette, ;)

Skrevet

Spiste selv en stor crispo sjokolade på søndag! Og da mener jeg ikke en sånn vanlig en-manns størrelse... Ne-he-hei - en diger crispo sjokolade. Det får være ukens utskeielse...

What the baby wants - the baby gets :-)

Skrevet

Har nok spist litt sjokolade , men det blir et par biter om gangen.

Er litt vanskelig å dytte nedpå en plate med min72% kakao og uten sukker sånn i slengen...

Noen ganger er jeg svæt glad for at jeg ikke tåler melk ja:)

Men har blitt bitt av potetgull-basillen... KIMS salt potetgull.. oioi.. så lar andre gå i butikken jeg...

Men dytta jo i meg en hel boks med pærer i lake i gårkveld med masser soyasprutkrem på..det var sukkerbombe det..

ååå skal jo ikke ha så mye sukker da men åååååå så godt da..

Og Freia og Røra sjokoladesaus på hermetiske pærer namnam..

Skrevet

Ja, jeg skjønner det ikke heller....men selv når jeg kaster opp tenker jeg på sjokolade...helt ulogisk, men sånn er det vel å være gravid;o) Var ikke sånn sist gang, var veldig kvalm da også, og klarte ikke tanken på sjokolade engang...så dette er rart...

Skrevet

Jeg har sluttet å spise potetgull, det frister ikke mye, men derimot IS! Som jeg ikke har spist på evigheter, men nå trykker jeg i trynet. Rett fra boksen hvis samboer ikke er hjemme.. Nå for tiden er yndlingen sørlandsis med sånne bittesmå sjokoladebiter inni... Mmmmm gleder meg til i kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...