Gå til innhold

hva mener dere????vil ha deres kloke råd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd en stund å fått baby nå...men det ser liksom ikke ut som noe skjer:(

i dag bestillte jeg en baby comp.men etterpå ble jeg jo selvfølgelig litt etterpåklok..hehe...det er jo en ting til 6500 kr.tenkte at det er jo ett par ting vi kanskje kunne prøv først...akupungtur foreksempel...

hva mener dere...vet dere noe om akupungtur..vet det er folk som har blitt gravid rimelig kjappt på den metoden..

hva hadde dere valgt??går jo sikkert evt an å returnere baby compen??!!!

plis svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hvor lenge dere har prøvd da...men 6500 er MYE penger! (Ny barnevogn?) Men nå har jeg ingen erfaring med denne compen selv så jeg vet ikke. Men du kan jo prøve el tester, eller har du prøvd det? Jeg har tro på akupunktur, og ville absolutt prøvd det først. Har fått det selv noen ganger i forbindelse med andre ting, og det har virket som det skal. Det må bli mitt råd iallefall :)

Lykke til !

Skrevet

ja jeg tror det...blir sånn når alt skal skje veldig fort...har prøvd skikkelig i ett halvt år.men har ikke brukt prevansjon på 2-3 år og vært åpen for det...finner dt ut når jeg får den om vi returnerer den eller beholder den..må vell gå an det??

takk for svar:)

Skrevet

jeg har lady-comp og jeg tenker at den kan jeg ha etter at jeg er ferdig med å få barn også.

P-piller, spiral etc koster jo også penger så på lang sikt er det en billig investering, men det er klart der og da er det MYE penger.

Skrevet

Har hatt veldig bra erfaring med hormonspiral. Koster ca 1200, og den kan du har i ca 5 år. Og det beste av alt er at den bare er der. Uten at du vet det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...