Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Jeg gjør det, men synes at folk ser anklagende på meg.
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Skjønner ikke helt poenget jeg, for du er vel bare ute etter å skape blæææææ her nå? Siden du er anonym i tillegg..
AnonymeAnine Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Ingen anklagelser å få av meg, men jeg synes det er STYGT når folk røyer på gata, og da ser det styggere ut når man har barn med. Men det er jo selvsagt bedre å røyke ute enn inne, jeg synes bare at det ser stygt ut.
Arb.ledig husmor Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg røyker ikke, men sambo gjør... Men han røyke ALDRI når vi e på trilletur m snuppa. Ho får det ikkje m seg, men han vil ikkje selv om... Og det syns eg e bra, for da respektere han både meg og barnet. Eg syns det kan være greit for andre om de gjør det så lenge barnet er så lite at de ikkje ser det, og ikkje vet ka så skjer, men når det blir så stort at det blir sittende i sportsvogn syns eg ikkje det er ok. Men det er jo ikke mine barn, så jeg synes foreldrene skal gjøre det de vil, og ikke bry seg om hva andre tror! Jeg har lært et godt utsagn: ALLE HAR RETT TIL EGNE OPPLEVELSER! Husker ikke hvem som har sagt det, men det er veldi bra sagt!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jepp. Bryr meg ikke om hvis noen ser styggt på meg. Her er det ganske vanlig da.
kamillaen Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Ja det har ehndt at jeg har røkt med barnevogna! Men prøver å unnå det da føler meg så dum..Så tar meg først en røyk når han har sovnet så setter jeg han vekk fra meg(i gården) så tar jeg en røyk,men føler ikke at jeg må gjemme meg for ungen min,.Uff føler noen virkelig det! Neinei bedre å være ærlig,jeg ønsker å slutte nå har holdt meg under hele graviditeten + 8 mnd med han..Men så sprakk det bare. Men jeg selv hadde ikke brydd meg om noen røkte med barnevogn,kanskje vist de hadde stått å blåst mot selve vognen, men folk blander seg for mye i alle andre..Ingen som klarer å bare tenke seg selv og sine..Menmen sånn er det vell alltid!SYND DET MEN! Og er jo sant det serinas_mamma sier alle har rett til egne opplevelser.. Folk må slutte å bry seg så mye! Uff er kvalmt!
*toppris* Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 jeg gjør nok det ja, skal innrømme det... folk kan si hva de vil, bryr meg ikke... så lenge vinden ikke er slik at gutten min får det i fleisen...
*toppris* Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 hvorfor er dere som sier at dere gjør det anonyme? redd for pepper? må ikke bry seg med andre...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 jeg gjør det ikke...gidder bare ikke stygge blikk..er nedstemt nok som jeg er liksom... røyker hjemme på verandaen jeg om kvelden:) har ikke behov for mer enn d;)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Det gjorde jeg. (nå har jeg vært røykfri i snart to dager..Denne gangen holder det.) Så lenge jeg passer på at vinden står sånn at det ikke kommer ned i vogna seg jeg ikke problemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå