Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir opp ! Han nekter å gape ! Skal absolutt ikke ha noe mat... Ingenting... Skal bare fjase med alt annet rundt seg.... Han må da bli sulten ??? Sier jo ikke ifra heller... Hvordan få i han mat ? Bare flaske vil han ha... Han er 7 mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er også min til tider,og i de periodene har jeg gitt han velling på flaske da det er litt mer mat i det.

Ellers så har jeg gitt han frukt mos og most bannnan blada med advokado lett og få inn og godt og spise for han...

Det er virkelig slitsomt da han ikke vil ha mat eller noe,men noen er vist sånn... Bare glad han følger kurven jeg fordi han er også hjertebarn.

Skrevet

Uff, har noen sånne dager vi og. Jeg prøver og prøver og prøver, men hun tar et par skjeer nå og da.. Men de dagene hvor jeg klarer å faktisk slappe av og drite i det.. ho sier jo fra når ho blir sulten nok, garantert! (nå er det ikke snakk om ukesvis sulting, ikke sant) Hvertfall, de dagene er hun så fornøyd! Da pupper hun bare og vi peser ikke på maten. (Vil ikke hun skal ha dårlige assosiasjoner ved at jeg "presser" i henne mat heller..

Så kanskje du bare skal prøve å slappe av en dag? La han få flaske hvis det er det han vil ha...

Og gi litt frukt kanskje eller.. noen annet som er godt. Brødskive med leverpostei, kansje?

Min er også 7 mnd, i dag=)

Skrevet

Han nekter å spise frukt også... Hmm... Kanskje jeg skal blande litt grøtpulver i nan ? Må jeg ha spesial-smokker da?

Hvor mye blander jeg i ?

Skrevet

Han nekter alt annet enn flaske, ikke alltid han vil ha så mye flaske heller... Han som egentlig er så glad i grøt, brødskive, frukt.... Men nå ? Nei... Ingenting.... I kveld er det så ille at til og med pappan hans, som ALDRI før har prøvd å gi grøt, prøver !

Skrevet

Høres akkurat ut som gutten min for 1mnd siden det.. Kan det være tenner på gang??

Dagene før tanna brøt gjennom her spiste gutten min : 40ml melk,3 skjeer grøt og 2 skjeer middag pr dag... ikke mye å skryte av,men så fort tanna var oppe spiste han normalt igjen :)

Skrevet

Han har holdt på få tenner i 3 mnd nå, så det tror jeg ikke at det er... En dag spiser han kjempegodt med mat, men neste dag skal han ikke ha noe som helst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...