Gå til innhold

Tar alle babyene på tærne sine?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Jenta mi gjør det, men må anstrenge seg fryktelig, og klarer stort sett bare å holde lenge på de når hun ligger uten bleie. Hun er frampå med mye annet, men dette klarer hun ikke. Hun har korte bein i forhold til overkroppen(ingen langbeinte foreldre å slektes på), jeg skylder på det. Viljen er der til å holde i føttene, hun prøver ofte, men får det bare ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa tar på tærne så fort hun får muligheten, putter de i munn og smatter i vei... Jobbet hardt noen uker før hun fikk dem i munn, da. Tror hun også har korte bein i forhold til overkroppen (alle strømpebuksene er iallefall veldig lange i bena).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg ha nevnt, hun bruker en str mindre i beinklær - og det er ikke bare fordi hun er tjukk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma er det samme som di jente. Hun får tak i tærna når hun ligger uten bleie, men er ikke kommet igang med å smake på dem ennå ;`)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Benjamin er ikke engang nær. Jeg prøver å presse beina hans opp slik at han kan ta i tærne, men med en gang jeg slipper spretter de tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karsten har fått tak i tærne sine i 5-6 uker nå, har vel spist på dem i 2-3 uker... Men han har faktisk også korte ben (men vet ikke om det har noe med saken å gjøre?!). Bruker en størrelse mindre i bukser enn overdeler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min har holdt på i over en måned. Men han er ikke spesielt kjapp med andre ting. Så litt gøy å kunne skryte av at det er noe han er tidlig med. :o) Men han løfter ikke hodet så mye fra underlaget. Gjør deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han løfter hodet når han ligger på rygg, mener du?

 

Han kan ligge og leke på ryggen en stund, eventuelt rulle seg over på magen... Men når han blir utålmodig kan han ligge og løfte hodet fra underlaget en stund, ja. Blir støl i magen av å se på ham, jeg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg mente. Har lest et sted at babyene ofte løfter hodet for å få tærne inn i munnen. Det gjør ikke min noe særlig da. Bare putter de inn og smatter i vei. He-he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda tok på tærne sine i dag for første gang, ble helt satt ut av synet for plutselig så hadde hun et godt grep på den ene foten.

 

skulle gjerne skrevet mer, men Oda er våken og forlanger oppmerksomhet. Må visst legge meg tidlig i natt skal jeg få henne til å sovne igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Per suger på tommeltåa si - he, he - veldig søtt. Han har blitt mykere etterhvert, har vel trent 3 uker for å komme så langt. Men; han er veldig opptatt av tærne og sokkene sine og risikerer å bli lutrygget fordi han hele tida bøyer seg fram mot dem. Er vel forskjellig hva de er interessert i. Han ruller f.eks. ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden min er kun intr. i snoppen sin, så beina er ikke så farlig enda;) Venstrehånda går ned med en gang bleia fjernes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...