jåsjenta Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Kan du være en knupp å se om du får opp noe graviditet på meg nå?(eventuelt når)? Kjønn/antall?? Jeg: 100781 Han. 160881 Tusen takk for svar, og ha en fortsatt fin kveld:) Stor klemm
Elastica Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hei vennen:-) Mener at jeg har fått opp mai på deg før , men nå fikk jeg opp mell. mars -april :-) Får opp to jenter og en gutt på deg men klarer ikke akkurat nå å få opp om det er jente el. gutt som kommer først... Ut på tur og litt sunn kost og vitaminer så sitter nok spiren snart. Anbefaler også akupungtur :-) Masse lykke til og klem!!! XXXX
jåsjenta Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 har bare en så rar følelse denne mnd, men det kan jo bare være innbilning.hehe... Kostholdet har jeg snudd på, så den saken skulle være i orden:) Prøver å trimme mer å sånt,å vekta er på tur nedover, så er nok på rett spor.
Elastica Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Det er jo mange som får følelser for slikt selv , så det er jo slettes ikke umulig:-) Jeg føler også at du er på rett vei så da krysser vi fingrene for at det klaffer snart!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå