sjokoBolla Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Er du fornøyd med den? Syns den var utrolig stilig, eneste minus at ryggen ikke kunne legges så langt ned!!! Sovner baby lett selv med ryggen litt oppe, eller? Ååå, hadde så lyst på denne vogna, og ble litt skuffa når den ikke kunne legges lenger ned.
Nuffa Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hva med Easymalker Sky? den kan legges helt ned. Ev. One tree hill sin modell mountain terrain? Jeg ville nok ikke anbefalt å ha en vogn som ikke kan legges helt ned som eneste vogn. Ville da hatt en annen i tillegg, og da kan det jo fort bli dyrt...
sjokoBolla Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Siden den ikke kan legges ned, da....at du ikke anbefaler det?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Har lest flere her inne skryte uhemmet av EW classicen, også for soving. Den kan jo legges ganske langt tilbake, men det kan være snakk om en mellomperiode hvor denne vogna ikke passer. Jeg tenker at med bag passer den kanskje 4-6 mnd avhengig av årstid ungen fødes, så får du en periode fram til ca 1 år hvor annen vogn er å foretrekke som kan legges helt ned og har fotbrett og sånn, men etter det igjen!?! Jeg har ikke prøvd den selv, men kjenner til barn som har sovet godt i den ved 8 mnd alder iallfall... Lykke til - vogna er iallfall en superlett og god trille for større barn (her har jeg selv erfaring) ;-)
sjokoBolla Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Ja, lille er 7 mnd...og er ikke den som sovner lettest. Derfor er jeg litt engstelig med den sove-stillinga. Planen er å bruke vogna som heltids-vogn....åååå...er så usikker
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Kjenner du noen som har en slik vogn eller en som likner som du kan få prøve en dag eller så? Da hadde du jo sett hvordan lille taklet det..?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 .. og hvordan er vogna å bruke med bag? Blir ungen "rista" oppi der eller går det helt fint?
Lille Liak Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 Hei! Jeg har Easy Walker sky og er kjempe fornøyd har ikke brukt sportsdelen bruker bagen til lille jenta mi (3mnd) og hun ser ut til og kose seg masse når vi triller turer legger henne ute i vognen når hun skal sove formiddagslur sover opptil 3 timer... (vet ikke om det har så mye med vognen og gjøre) Dessuten er den kjempe lett veier bare 9 kg og den blir liten når man folder den sammen..
sjokoBolla Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tror jeg må gå for enten skyèn eller classicèn....men er sååå usikker på HVA???? Om jeg hadde trodd at tulla sov godt i classicen, hadde det uten tvil blitt den
mammmamia ** Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Classicen er lettere, men Sky'en har du svinbart fremhjul OG full liggestilling..! Er ikke i tvil om hvilken jeg hadde gått for ;-) Men classicen er utrolig god å trille og har kjempelang og stor sittedel, så egner seg jo ypperlig som sovevogn da, selv om den ikke har full liggestilling...
sjokoBolla Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2007 Det med svingbart fremhjul syns jeg ikke var noe problem at manglet, for den var så lett å trille uansett. Men du mener den er ypperlig som sovevogn altså???? Jeg er så usikker jeg.....førstegangs, og vet ikke hva som er vanlig i 7mnd alder, og om de bør ligge helt ned for å sove best mulig, eller om de sover like bra i den hvilestillingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå