Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...gir dere babyen noe usunt av og til? Noe som ikke er typisk babykost? Vesla her er veldig interessert i alt som står på bordet, kakefatet inkludert. Hun har fått smake pepperkake, men bortsett fra en pepperkake en gang iblant er jeg ganske streng på hva hun får. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ganske streng på det egentlig, men får smake på litt i blant.

Skrevet

Han er 9 mnd. da.

Han har fått smake litt saftis, det var når det var tenner på gang.

Ellers får han ikke smake på så mye annet "usunt". Har ikke så mye "usunt" han kan smake på. Moren min ga han bittelitt riskrem i jula. Er ikke hysterisk, men føler ikke for å la han smake på alt mulig heller. Tror ikke han har store interessen for å smake smågodt og potetgull heller,,,,,,hehe.

Men lar han få smake litt av brødskiven min osv, men det skal de jo ha : )

Skrevet

nei ingen ting. men hun prøver å sleike oss på munnen når vi har spist noe søtt ;-) det er ganske søtt det da...

Skrevet

Gutten min er 10 måneder, og han har foreløpig ikke fått smake på noe søtt eller kaker eller godteri. Og så drikker han kun vann til måltidene.

Han har ikke vist noe særlig interesse for det heller, så da gidder jeg ikke introdusere det helt enda... Men på 1-årsdagen hans skal han i hvert fall få kake! :-)

Skrevet

Min lillegutt er 9.5 mnd. Og han får smake det meste han, (det han tåler da, har egg/melk alleri) syltetøy, sjokolade, kjeks, kanelbolle og kake. brus har han også fått smake bittelitt av. Selvfølgelig får han ikke mye av dette men har fått smake ja. :) men smaker også på agurk, eple, banan, leverpostei også. så vi er ikke helt uansvarlige :) Han har to storebrødre da så det er en del fristelser av og til.

Skrevet

Min lille gutt på 10,5 mnd har fått smake litt godt.Han er veldig glad i "mariekjeks", så har han fått smake rosiner.Han har fått smake div kaker osv i jula,men ikke nå mye.Litt is har han også smakt, men da grein han på nesa, hehe-- kanskje like så greitt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...