Gå til innhold

Hater barnehagen......(samme som på krangle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater barnehagen til lille snuppa vår fordi:

-ingen informasjon eller samtale da vi kom. Snuppa er 10 mnd så jeg trodde de ville ha litt info om henne om mat/soving o.l. Vi hadde jo mye vi ville spørre om også.

- hun kommer hjem dårlig stellt med restbæsj i rompa.

- de lar henne krabbe gråtende (og syk) ut av avdelingen gjennom en lang korridor for å lete etter meg når jeg går.

- gir henne papir, tusj og liten tusjtopp som hun kan sette i halsen.

Alt dette putter hun jo i munnen.

- ringer å sier hun er syk den ene gangen hun er grinete da hun er litt sår i halsen.

- spiller aldri musikk, aktivisere barna eller prater og lærer de ting.

- ser ikke når barna trenger litt ekstra oppmerksomhet, er litt uttafor, er tørste ol.

- det er så dårlig stemning på avdelingen at mange av barna gråter hele tiden hver gang jeg er der.

- har så dårlig følelse om denne avdelingen. bare assistenter som jobber der, hadde de enda hatt godt lag med barna men....

Skal det være slik? Jeg vet ikke da dette er første gang.

Kan jeg ikke forvente meg mer?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo!! Forvent mer !! Ville sagt ifra og evt tatt det opp med styrer..

Skrevet

Huff, dette hørtes ikke bra ut.. Ville nok prøvd å få bytta avdeling eller bhg, eller snakka med ledelsen om det.

Skrevet

Nå gleder jeg meg enda mer til snuppa skal begynne i barnehage.. :(

Skrevet

herregud, bytt barnehage...hadde ungen min endt opp i en sånn barnehage hadde jeg helller vært hjemme med henne og fattig...

Skrevet

De har ikke lov til å drive barnehage med bare assistenter, så det kan ikke stemme.... Alle avdelinger skal ha en ped.leder som er utdannet førskolelærer...

Skrevet

Klart du skal forvente mer. Helt uakseptabelt, spør du meg.

Er dette en offtenlig eller privat barnehage?

Hadde bedt om et møte med ledelsen, og gått gjennom alle punkter som du skriver her.

Du skal kunne forvente at de tar hånd om barnet ditt på en forsvarlig måte

Skrevet

ja men de er bare innom i løpet av dagen

HI

Skrevet

Du skal forvente mer enn det som du skriver ja!!!

De skal jo ta vare på barna mens de er der også pedagogisk, men mest av alt være der FOR barna!!!!

Be om en samtale med den som er leder for avdelingen eller styreren og uttrykk ditt misnøye!!!!

Skrevet

Å nei så ufattelig ræva bhg!

Blir målløs jeg!

er så mye tull rundt omkring!

Lykke til med klaging/bytting av bhg!

:)

Skrevet

styrer er da sykemeldt en mnd til..... hun hadde heller ikke registrert at vi ønsket overflytting da vi takket ja ( det står i svarbrevet og det er kun styrer som kan registrere det på nettet slik at andre styrer ser at vi ønsker deres barnehage og kan sette oss på venetliste.

takk fro svar forresten. jeg ble motivert til å gjøre noe....

HI

Skrevet

hørtes ikke bra ut i det hele tatt... når vi får nye barn, blir det satt opp en dag de kan komme på besøk og være noen timer... de får da en kontaktperson... den har da ansvaret for å fylle ut noen skjema ang... sykdommer, allergi, mat, soving o.l

denne personen har ansvaret for dette barnet i innkjøringsdagene.... slik at det skal bli en så fin og trygg start som mulig.... narmet får heller i være hele dagen før 3 dagen ihvartfall... kommer ann på tryggheten til barnet.... men uansett ikke før 3 dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...