Gå til innhold

Grøt 2 el 3 ganger om dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig når de er 6,5 mnd?

Spiser 2 ganger om natta, er kjempe sulten, tenkte prøve gi mer grøt på dagen men synes det kanskje blir litt mye med 3 ganger. Får litt middag også, grønnsaksmos og melk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsesøstera som me går til, ville at me skulle ha 3 måltider me grøt til dagen.

Så får jenta mi middag å melk uten om. kanskje banan og

Skrevet

Det har hent at jeg har gitt han grøt 3 ganger. En periode var han så lei melk at han bare tygde på smokken, men grøt sklei ned.

Hva med å prøve brødskive? Jeg ville ha gitt grøt en 3. gang hvis han er så sulten.

Skrevet

Jeg gir (i tillegg til det du gir din) baby-yoghurt med pære og eple som et 4. måltid. Hun er snart 8 mnd og hadde da tenkt å starte med ett fullverdig måltid til (brød, middagsglass e.l)... men min jente spiser som en hest for tiden, og spiser mye mer enn de andre barna i mammagruppen min. Legger til at jeg har lite melk, og ammer ikke på natten.

Skrevet

Har gitt grøt 3 ganger om dagen i perioder, eller middag 2 ganger. Har litt problemer med å få i han brød så............

Akkurat nå får han middag 2 ganger per dag. Han ble litt lei av grøt 3 ganger per dag og det skjønner jeg godt : )

Skrevet

noen ganger 2 andre ganger 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...