Gå til innhold

UKE 4


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onsdag var dagen da jeg skulle ta den første joggeturen denne uka. Men så ble det 15 minus! Brrrr! Hælte rett og slett ikke ut... kroppen kunne jo få "sjokk"! :-)

 

Dermed ble det shopping i stedet..!

 

Får se om det blir noe i kveld da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiddelibom :o)

 

Jeg var veldig flink og trillet 1 time i motbakker både mandag og tirsdag.

MEN, når onsdag kom viste gradestokken 25 kalde!!! Det samme på torsdag, så har ikke blitt trilling disse dagene. Kjenner at noe mangler når jeg ikke får vært ute, rart hvor fort gode vaner også kan feste seg :o)

 

Tenkte å legge meg på gulvet når knøttet sover siste dubben sin i 3-tia, da blir det benløft og rumpeløft og situps og gud vet hva.. *pesepese*

 

Har også vært F-R-yktelig godtesjuk de to siste dagene, regner med at det kommer av røyksug.. (holdt opp i 6,5 mnd *jippi*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom jeg meg endelig ut på joggetur! Det ble en rolig tur på 35 minutter. Kjente bittelitt i kneet, men tok det veldig rolig og det gikk bra. Tøyde litt og hadde 20 min. styrketrening. Situps, armhevinger, rygg/rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. Rakk ikke...?

Men skal i dag altså! Er forsatt kaldt, -17,3 så står over trilling i dag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tadaaaaaa - da har jeg trillet bakketur igjen :oD

En times heseblesing oppover og nedover i 7 kalde - så utrolig deilig! Kommer inn i varmen, gir lillegutt litt pupp og frukt og starter middagsforberedelsene til pappan kommer hjem :o) Man mister faktisk lysten på å spise hele tiden og på søte ting av å trimme, det er når man tråkker inne dag ut og dag inn at man aldri får stappa i seg nok!

 

Flott Foringsautomaten, skulle ønske jeg kunne motivere meg til litt styrketrening. Like greit å ta det litt med ro og, slik at vi ikke går lei :o) Syns du er flink jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom sambo med en fryktelig dårlig spøk. "Jeg ser du er så mett, for det tyter ut under t-skjorta di(topp som sklei opp og viste magen som en gang var min stolthet). DET spøker man aldri med. Jeg er fortsatt sur(og inni meg veldig, veldig lei meg). Om det var en motivasjon for å trene magemusklene mer vet jeg ikke, men har nå tatt styrkeøvelser hele uka. Det har vært kaldere enn 12 minus hele uka, så jeg har vært ute i 5-10 min hver trilletur, bare for å få henne til å sovne. En gang sovnet hun i senga si(Luni og gogutten, du ga meg råd om å la henne sovne i sideleie, det fungerte tre-fire ganger, så var det pån igjen...) Uansett - derfor styrkeøvelsene, ca 15 min hver dag, ikke noe å skryte av.

 

Så dere på "Skal vi danse?"? Så på det et par ganger. Jeg innser at jeg ikke kan få samme vaskebrett som Susann Goksør Bjerkrheim etter 6 mnd etter fødsel...

 

Jeg har vært skikkelig slapp med å skrive i dagboka her, jenter, beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Hoppetussa, syns nicket ditt fikk en liten bjelle å ringe :o)

 

Synd det ikke fungerer lenger da.. Jeg og gutten har slitt med å komme inn i skikkelige rutiner, og nå ser det ut som vi nærmer oss (maaaasse sutring og slit, men verdt det nå som det begynner å løse seg!) Jeg så jo ganske kjapt at han ble veldig trøtt og salig etter grøt, og nå legger jeg opp måltidene til rett før han skal sove. Før så ga jeg en time etter han hadde sovet, nå 30-60 min før :o)

 

Hadde sambo sagt noe sånt, så hadde jeg sakte men sikkert kvalt han med sitt eget ballerusk!! Det er IKKE motiverende, det er IKKE morsomt, og det er IKKE noe vits i å si sånt! Grrr.. *sparkirævatilsambo'dinframeg* - og ikke minst *trøsteklem* til deg! Du er helt sikkert ei flott jente :o)

 

Ikke tenk på hvor lite du har gjort, men tenk hvor mye du har gjort! Husk at 15 minutter hver dag er så mye bedre enn 0 minutter! Hvis du har gjort det hver dag så har du trent styrke 1 time og 45 minutter denne uka, syns det er utrolig bra jeg :o)

Jeg forsøker iherdig å finne motivasjon til å legge meg på gulvet (men den er borte vekk :oP), så foreløpig er trilling den eneste trimmen min.. Bra det altså, men jeg skulle så gjerne kjørt litt mer på de områdene jeg er mest misfornøyd med.. Får satse på ny frisk neste uke :o)

 

Oppsummering denne uka: Har trillet en god time i bakker 5 dager, er veldig fornøyd med det altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk! Om det var en spøk, vet ikke jeg, men jeg vet at mange menn er mer "bokstavelige" enn oss kvinner. I hvert fall har jeg det med å analysere alt opp og ned, og reagerer deretter. Etterpå innser jeg at det kanskje ikke var ment så infamt som jeg trodde! :-) Det jeg mener, er: Kanskje han faktisk mente at du var mett? Altså at han IKKE mente det som noe hint? Ikke vet jeg, men... om jeg hadde reagert som deg? Helt sikkert! Sikkert verre og! Jeg hadde blitt illsint.

 

Jeg synes ikke det er nødvendig å se så veltrent ut som Fru Bjerkrheim! :-)

 

Så du har tatt øvelser 15 min hver dag? Flinkis! Skulle ønske jeg hadde ork til det. Jeg er lat for tida. Hvilke øvelser tar du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende med den bakke-trillinga di! Det er noe av den beste trimmen som finnes. Jeg tror nesten ingen er i så god form at ikke det er effektivt. Jeg har en super-bakke her, som jeg trodde jeg skulle bli så flink til å trille i under permisjonen. Det har ikke blitt mye av det, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er nok ei lat uke lagt bak meg. Jeg har vanskelig for å komme meg ikke inn i de gode vanene igjen. Det gikk bra den første uka etter nyttår, men så var det stopp. Denne uka har det vært veldig kaldt, da, så noen dager har det vært litt for kaldt til å jogge. Men jeg kunne ha gjort noe annet, f.eks. hoppe tau eller øvelse på gulvet.

I morgen starter ei ny uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få med at jeg gikk bittelitt på ski i dag. I djupsnø! Gikk ca 30 min. Skulle gå mer, men lillegutt sov så kort en dupp.

Og så har jeg vært litt flinkere til å ta situps denne uka enn det jeg var forrige uke. Har tatt situps nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner han såpass at jeg vet det ikke var dypt alvor i det han sa, men dog en antydning. På kvelden sa han(jeg furta fortsatt): "Uansett hva du tror, jeg syns du er fin jeg." Men tar nok litt tid før den synker inn hos meg. Jeg er ikke tykk heller generelt, heller liten og vever. Det er derfor jeg selv er så misfornøyd med pølsa på magen, den hører liksom ikke hjemme der.

 

Siden jeg ikke gidder så mye styrketrening hver dag, trener jeg annenhver dag overkropp og rumpe/lår. Alltid mage og rygg. Bicepsene føler jeg at jeg får trent opp nok ved å bære på en 9 kgs Michelin-baby. Har fått en gymball og sånne gummistrikker av mamma som jeg bruker flittig. De gir god ekstra effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...