Gå til innhold

3- hjulsvogn?

seigdama...og 4 små...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter tredjemann i juni og begynner å gruve meg for at vi får en full bil...tre unger, vogn og hund! Har ei emmaljunga duovogn, men har tenkt å kjøpe en trehjuling. Enkel og lett vogn uten bag, men må ha regulerbar fotstøtte og bra rygg med full liggestilling. Hjemme bruker jeg bagvogna. Tenkte å legge voksiposen med sommerdyne i trehjulingen. Har dere noe forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Quinny Freestyle 3XL comfort, den fyller alle kriteriene dine men er litt tung kanskje? Siden jeg får to tette skal jeg selge min i mai hvis du er interessert! :o)

Skrevet

Hva med en TFK Joggster Twist? Større bag enn Quinny og bredere sete i sportvogen. Tror den er mindre sammen slått en quinnyen også. Kjøpte den i går, men venter ikke før mai, så den står godt nedpakket enda. Ergo kan jeg ikke skryte den så veldig langt oppi skyene :)

Skrevet

Ja TFK Joggster Twist er den perfekt vogna for deg da.

Sant som Nikki_27 over her sier, men jeg kan også legge til at den er super å trille og at den går for å være den stødigste av alle 3hjulingene.

Skrevet

Janevognen er fancy, praktisk og lett, men understellet har noen svakheter.

Det svingbare hjulet går tilbake til "fastlåst posisjon" hele tiden.

Bremsen på bakhjulene går nedi og lager lyder hele tiden.

Hardbaggen "bumper" nedi understellet når en triller på humpete vei.

Glidelåsen på harrdelen - den du drar i har røket av på min.

Skrevet

Vil bare nevne phil and teds sin e3... det er nok den minste, netteste, og letteste 3hjulingen... liten å slå sammen, den er også veldig stødig.. velter ikke bakover og det er lang rygg så du kan bruke den lenge.. den tåler også flere kilo en de fleste andre.. den kan kanskje se litt pinglete ut i forhold til f.eks quinny, men den tåler like mye....

Skrevet

jeg anbefaler teutonia spirit s3. den er god å sitte/ligge i, god å trille...

jeg har hatt quinny freestyle, og den tok større plass i bilen enn spiriten.

Skrevet

det går fint med mykbag i freestyle, jeg har vært i butikken og prøvd med teutonias bag og det går veldig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...