lillebolla -høygravid- Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 heisann dere. lurte på om noen av dere har erfaring med denne nettsiden og produktene dems.. er intressert i en vogn derfra men er litt skeptisk til og bestille fra plasser jeg ikke kjenner til. håper dere kan hjelpe meg litt. på forhånd takk
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 jeg har hørt at vognene er fine å bruke=)
togoegutter Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hei, vi var innom butikken deres i sarpsborg og tittet på vognene og de andre produktene som blant annet inngår i de babypakkene. Det virket som veldig bra varer! Mange fine vogner som innehaveren demonstrerte for oss, og selv om jeg ikke har erfaring med noen av de vognene eller utstyret, så virket det bra. Samboeren min kjenner ei på jobben som er superfornøyd med vogna som ho kjøpte der.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Vi var innom butikken i Sarpsborg på søndag og tittet på en vogn. Han som jobbet der var veldig behjelpelig og ærlig. Vi så på en vogn som er et Polskt merke kalt Tako og synes den så kjempefin ut,var god å trille, enkel å slå sammen og enkel å gjøre om til sportsvogn. Vi bestilte den og kommer til å kjøpe en annen vogn med bilsete når vi henter vogna i februar. Virket veldig seriøs.
Mamma`N Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 hei hei har akuratt kjøpt sprinkelseng derfra...bestilte på nettet og fikk den i posten bare noen dager etterpå...bra service synes jeg og gode tilbud...fikk hvit sprinkelseng med madrass og inkl frakt for kun 1070 kr.... ække så ille det altså
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Vet at de iallefall fører Basson vognene, og de er veldig bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå