PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Noen som har noen erfaringer m denne vognen?? Er den eneste jeg kunne tenke meg for øyeblikket, men er d negativt at d ikke er lufthjul? Eller kan man få d til denne??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Emmaljunga City Cerox 360 er en helt lik vogn i prinsippet, alle samme funksjonene som teutonia Mistral S men med 4 liggestillinger på ryggen i sportsvogndelen i stedet for tre. I tillegg er Emmaljunga sin vogn 4 kg lettere som bagvogn og 2kg lettere som sportsvogn dersom en velger citybag på emmaljunga sin og hardlift på teutonia sin!! Har kommet bedre ut i test og emmaljunga har bedre serviceordninger har jeg hørt i butikken...Ville bare tipse deg om den....
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Ikke dumt...da skal jeg sjekke den ut...vil vel egentlig helst ha emmaljunga, så d blir bra...Mine foreldre hadde bare emmaljunga til meg og jeg hadde emmaljunga dukkevogn, så d hadde liksom vært koselig å videreføre tradisjonene Takk skal du ha!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Ja, super vogn! Men vær litt tidlig ute for det kan være litt lang leveringstid hvis de ikke har den inne i den fargen du ønsker! I tilegg er denne modellen ny nå i 2007 og etterspørselen er stor!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Så ut som er super vogn ja Vet du noe om pris? M citybag? Har prøvd å finne ut hvem som selger disse i Bergen, men ikke funnet noe enda... Du vet ikke tilfeldigvis noe om forhandlere i Bergen??
milva76 Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Hvilken test er dette? Vil gjerne se test på disse to. Hvilke andre var med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå