Gjest Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 jogster twist. Er dere fornøyd med den?vet den er romslig.... Har sportsvogna nå,men lurer på å selge emmaljungaen og kjøpe bag til TFK vogna til en event neste barn.Er dette dumt?Og tror dere feks at bagen om 1-2 år passer på 06 modellen eller lønner det seg å kjøpe nå?
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 snakker du om hardbeg?? jeg har kunn kjøpt softbag fordi jeg bor i blokk og vil gjerne bære oppbarnet i bagen, gidder ikke ta med hele hardbag delen. Vet ikke om den passer på andre modeller....hmmm kanskje lurt å kjøpe nå. de på finn.no set at noen selger de, de er jo lite brukt, og garantert i god stand. det ville jeg gjort =)
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Kjøpte denne vognen i går. Står fremdeles i eskene siden jeg ikke har termin før mai Hardbagen er i hvert fall like stor som simo sin. Vi hadde nemlig tenkt å kjøpe simo kombi siden den har større bag enn quinny som vi sammeliknet med.. Helt til det viste seg at bagen til TFK er minst like stor, men i tillegg er det en mye lettere vogn og tar mindre plass. Ut i fra det jeg så virket bagen ganske tett også. Kostet vel rundt 1800 for bagen...?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg har en bag tilsalgs. Har sendt deg mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå