Gå til innhold

da testet jeg igjen...

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Skulle ha mensen onsdag/torsdag, men den kom aldri. Testet på lørdag, den var negativ. Testet i sted (bare for og se om der var noe forandring) og da var det en svak strek. Vet ikke helt hva jeg skal tro, om den er svak positiv, el om den er negativ. Er det mulighet for at begge strekene hadde vært sterke om jeg hadde tatt testen om morgenen? eller er det bare en feil? Noen som har vært borti det samme??

Tenkte og teste ny i morgen tidlig

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7897961-da-testet-jeg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er den nok positiv :)

Sist jeg var gravid så var det en strek jeg såvidt kunne skimte hvis det var riktig vinkla mot lyset.. hehe..

Dagen etter tok jeg ny test og da var den plutselig veldig mye sterkere :) Så du er nok mest sannsynlig gravid :)

hehe:):):) det er de testene fra billige-tester,no.

Jeg tok en annen etterpå og duppet den vann (bare for og se om den svake streken var "standard", men da viste den ikke... Tester en ny en i morgentidlig jeg. spennende!

Fikk også svak strek nå i ettermiddag. Eller hvis jeg skal være helt ærlig må jeg jo si at jeg virkelig måtte studere den for å se noen strek. Men mener jeg ser en!! Spennende. Men med morgenurin, som inneholder mer hcg, vil et pos resultat kunne vises bedre.

Tvi for oss, når vi tester i morgen tidlig!

Lykke lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...