Gå til innhold

kan ikke noen lage en skikkelig termin liste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den "nye, kortere" lista som er laget nå er i allefall feil. Det er sikkert det siste innlegget på den andre terminliste-forumet, men den lista var ikke oppdatert da folk har kopiert feil de siste gangene. Det er mange som har blitt ekskludert fra den lista samt flere som har blitt oppført med flere termindatoer, pga at folk ikke kopierer rett!Det skulle absolutt ha vært en "leder" for terminlistene, men det er jo klin umulig så lenge det er teknisk mulig for alle å gjøre det

jeg kan sikkert lage en terminliste, men hvordan gjennomføre det...Hva hvis alle som vil være med sender meg en email med termindato, så legger jeg det inn i et excelark fortløpende og sender ut igjen til de som vil. Noen enige eller høres det helt teit ut:)

Forresten termin 5.september.

Annonse

Egentlig så bør alle registrere seg med termin på profilen, da kommer det automatisk en terminliste, men det eneste som er synd er at det ikke ligger en direkte link dit, da må man besøke en person som har registrert seg, og gå til lista på profilen dens.

Besøk profilen min så ser dere!

Gå til *Din egen side (som ligger i den orange menyen på venstre side, andre link øverst),

Så får du en ny meny, hvor det står:

Din Profil

* Til postkassen din

* Til vennelisten din

* Til bloggen din

* Til profilen din

* Rediger profilen din

Gå til *Rediger profilen din. Nederst omtrent vil du kunne få alternativet å legge inn terminen din:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...