Gå til innhold

Våkner på nettene....


haidi:0)

Anbefalte innlegg

Hei nå er jeg altså 7+3 og for det meste kvalm. Men det jeg finner merkelig er at jeg våkner med jevne mellomrom hele natta... Har aldri hørt om dette...

har ikke sovet en sammenhengende natt på ca 3 uker og det sliter veldig på meg...

Er det noen som har opplevd noe liknende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkner ofte om nettene jeg også. Er 12+0 i dag, og har måttet gå på do en gang pr natt de siste ukene.

Våkner ellers og, men det er ikke så slitsomt som doturene som jeg våkner mer av.

Må vel bare regne med at det blir slik fremover. Hører jo om dem som må opp mange ganger...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ca like langt som deg, 7+0, og har hatt mange "merkelige" netter... våkner flere ganger, må på do, fryser og drømmer en hel masse....

 

På morgenen, er det bare å komme seg opp av senga i en fart før kvalmen setter inn...

 

Lille gullet mitt "tar" en masse energi fra mamman sin.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og e masse våken om nettene:( Må på do 1-2 gonger kvar natt og blir liggande kjempelenge før eg sovner igjen kvar gong. Kjedelig!!) Og så drømme eg sinnsjukt masse eg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg det også :) Men det går litt opp og ned med meg... Sover veldig godt på sofaen om ettermiddagen da... he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

 

Er i USA nå, og må seriøst opp og tisse 5 ganger om natta. Tisser nesten ikke om dagen. Tror ikke kroppen min har vent seg til 8 timers tidsforskjell.

 

Men: Jeg leste i avisa nettopp at det bli utsatt for lys midt på natta svekker effekten av søvnen (noen kjemiske søvnprosesser som stoppes av lyseksponering, selv om det bare er for kort tid). Derfor anbefalte de folk med søvnproblemer å ikke ha på lyset på badet.

 

Har prøvd det selv, og synes det hjelper - våkner liksom ikke helt når jeg går på do, og føler meg mer uthvilt om morgenen.

 

Men det er helt merkelig å bare våkne sånn uten grunn - plutselig er jeg bare våken. Har utmerket sovehjerte eller. Drømmer masse også - og ikke bare hyggelige ting for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg har ikke tissa så masse på nettene denne gang. Men forrige gang var jeg en hyppig "natte-tisser"... Jeg spurte jordmor den gang hva det kunne komme av og hun svarte enkelt at "kroppen gjør seg klar til babyen kommer, da er det opp og amme om nettene. Dette er forskjellig fra kvinne til kvinne."

 

Lykke til videre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

jeg er 5+2 og til vanlig sover jeg alltid gjennom hele natta - men nå våkner jeg ofte og drømmer masse. Er helt utslitt på morgenen og våt av svette... Er også litt trist og har lett for å bli sentimental og gråte (er t vanlig veldig optimistisk og glad).

 

Hater å måtte opp for å tisse og tyner meg skikkelig for å sovne igjen uten å gå. Er så trøtt at jeg kan inbilde meg selv at jeg har vært på do, for så å drømme at jeg leter etter et toalett, men får aldri "fred" til å gå, eller noe skjer som at toalettet er tett eller i full offentlighet, eller forferdelig skittent... Veldig slitsomt med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...