Gå til innhold

Livredd for at jeg er gravid igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 7 1/2 mnd, og jeg er kjemperedd jeg er gravid igjen... Har akkurat fått meg ny som, som jeg skal begynne på til høsten... Da mister jeg vel den med en gang, når de får vite det med en gang jeg begynner igjen... Er jo ikke sikkert jeg er gravid da, har ikke fått igjen mensen etter fødsel, går på p-piller, men er så kvalm, og kjenner bobler i magen min og sånn...... uff....:((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på p-piller og har ikke fått igjen mensen fordi du ammer er du trolig ikke gravid, men ta en test da vel... Lykke til!

Skrevet

fått meg ny jobb skulle det stå... jeg er sikkert ikke det da nei... jeg får håpe på det..så får jeg kjøpe meg en test imorgen... er så kjipt å innbille seg sånne ting, for da får man mer symptomer og... hehe..

Skrevet

Har en baby på 6 måneder, har heller ikke fått igjen mensen, og har vært jevnt over kvalm de første timene på dagen i vell en måned nå. hadde en slik periode i høst også - men, gravid var jeg ikke. Kanskje noe "hormonelt" som gir denne kvalmen. Noen dær ute med liknende erfaringer, eller en sansynlig forklaring???

Skrevet

jeg tok en test når hun var rundt 4 mnd..jeg følte meg skikkelig oppblåst og kjente "spark" i magen...men den var negativ...

Skrevet

Okay, er godt å høre jeg ikke er aleine... Syns det er helt forferdelig å gå rundt å "tro" jeg er gravid hele tiden.. Så tar jeg test, så er den alltid negativ... Men når man er kvalm og ikke har mensen, så er det ikke så enkelt... Går du også på p-piller? For da kan det være noe med de?Den tanken har slått meg....

Skrevet

Nei, ingen p-piller her. Fullammer, men tar det ikke så tungt om jeg blir på vei igjen. Har ikke hatt dette problemet ved noen av mine tidligere svangerskap.

Skrevet

Dusier at det "bobler" i magen - jeg har også kjent dette etter hvert svangerskap. Har min egen teori på dette, for jeg tror denne følelsen kommer av at jeg bare er mer bevist på hva som skjer i den regionen etter måneder med fokus på alt som likner bevegelse fra babyen. Hos meg er nok denne "boblingen" bare den naturlige tarmaktiviteten. Kanskje det kan være slik hos deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...