prinsessemamma-prins i magen Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Er nå i gang med å prøve å få en baby i magen vi også! Prøver hver kveld nå faktisk og vi koser oss med det.... Vi har ei jente fra før og håper det går etter planen slik at vi får en til om ikke så lenge! Er så klar! Noen som vil prate litt?
meg & mine små Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Velkommen! Håper dere får et kort opphold! Vi holder også på å prøver på nr to. Krysser fingrene for oss begge to!
prinsessemamma-prins i magen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Takk! Da krysser jeg for dere også Vi har ei jente fra før som allerede har blitt 14 mnd-tiden har gått så sykt fort! Ho er bare nydelig og mors og fars lille øysten.. Kan ikke vente til å oppleve et nytt svangerskap og fødsel. Har bare bare gode minner om forrige gang så jeg håper det gjentar seg... Hvor gammelt er ditt barn?
meg & mine små Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Vi har en liten gutt på 19 mnd. Det har gått utrolig fort. Han springer jo ring rundt oss nå og babler i vei. Ikke mye baby igjen nei! Jeg gleder meg veldig til å få en ny spire i magen.Jeg var veldig heldig med forrige svangerskap. Ønsker meg ett til av de ja....Men men får se hva tiden bringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå