Gå til innhold

Lille My ,eg lurte på


nattinatt

Anbefalte innlegg

Hallo

Du den måten å slanke seg på med knekkebrød høyrer så grei ut!! Men du,kor mange knekkebrød et du for dagen,og kva type?

Og kor mykje et du til middag? Fint om du har tid å svare.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Vet ikke om det har noe å si hvordan knekkebrød du spiser, men jeg syns Wasa delikatess sesam er best, så det er den jeg gafler i meg.. hehe.. Har på et magert pålegg og har kuttet ut smør.! Drikker masse vann.. Spiser mye epler innimellom også. Hvor mange knekkebrød jeg spiser iløpet av en dag, varierer. Men tar et så fort jeg føler jeg er sulten. Ca 2 til fokost (+ 1 lett yoghurt) 2 til lunsj. Gjerne 1 en stund før middag og så 1-2 til kvelds.

har lært meg å spise litt saktere og kjenner etter når jeg begynner å bli mett. Da slipper jeg å overspise middag( Som jeg OFTE gjorde før.. Rullet nesten fra mat bordet.. hehe)Og det er helt utrolig hvor fort magen venner seg til mindre mat. Blir fortere mett og magen virker mye mer i balanse, enn før.

Snop spiser jeg i helgene, men av en eller annen grunn blir jeg fortere kvalm av godteri og kjenner ikke DET suget jeg hadde før. Spiser litt svisker innimellom, når jeg har lyst på noe søtt.

har kuttet ut all brød mat og syns det fungerer fint for meg. Koser meg med et knekkebrød, jeg..

Nå høres dette kansje litt rosenrødt ut, men klart man må stålsette seg i begynnelsen. Ikke ha snop tilgjengelig er mitt råd og gå på butikken når du er mett. :o)

men husk, det er lov å kose seg av og til, men med måte..

 

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Og tusen takk for eit flott svar!! Dette høyres mykje bedre ut enn mange av de diettene som eg har prøvt tidligere. Og eg et jo eindel knekkebrød likevel,og er glad i det.Det er sant det der med middagen,he he,kjenner meg igjen der.Har ofte vore så svolten til middag at eg har ete alt for mykje,men greitt å ta eit knekkebrød å dempe litt av den svolten,og heller ete seinere,og kjenne at ein blir passelig mett.

Har det variert kor mykje du har gått ned frå mnd til mnd? Har du merka noko frå veke til veke?

Litt greitt å vite sånn ca.Men heldigvis er dette noko som går an å leve med,og då er det liksom ikkje så farlig,føler eg,at ein evt ikkje ser at kaloriene fyker av.Det er særlig rundt mage/hofte det sitter igjen etter fødselen. Men eg ammer fortsatt guten min,som er to,og det var sagt at de siste kiloa kunne henge ekstra godt når ein ammer.Eg veit ikkje,men gler meg til å sjå,og håpe de siste kiloa forsvinner med knekkebrøda.Tusen takk igjen for eit flott svar.Er så godt å kunne få forslag av andre som har fått det til å fungere.Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne hjelpe! :o)

Jeg kan ikke si hvor mye jeg gikk ned i uka, for det vet jeg ikke, men var vel sånn ca 1/2-1 kg vil jeg tro.Raste ikke ned i vekt,men gikk sakte, men sikkert ned.

Glemte å nevne at jeg gikk tur på ca 1 time hver dag i begynnelsen, men det har jeg desverre ikke vært så flink til nå i vinter.. hmm.. Nå blir det ca 2 gr iløpet av uka, men holder vekten.

Ønsker deg masse lykke til!!

 

Klem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen.

Ja det høyres greitt ut det vekttapet der.Ja eg prøver å gå tur eller trene etter dvd de fleste dagene, så satser på at eg ser vekttap etter nokre veker. Har nett ete knekkebrød til frukost,og det er heilt greitt. Ein slepp gå svolten her,og det er kjempegodt synest eg.Ha ein fin dag,og gratulerer med ein flott vekttap.No har du vel funne idealvekta di.Eg veg 62,5 no,og kunne tenkt meg ned på 57-58 igjen som eg var før de to minste .Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så mange kg du ville gå ned, så det tør jeg nesten garantere at du greier!!

Jeg ville gå ned 5 kg og det var ikke noe problem. Plutselig var 10 kg borte og jeg følte nesten ikke jeg hadde strevd så mye for det heller. Har prøvd alt mulig av kurer og helsekost piller, men gikk bare sulten og var sur og lei. Og da kuren var ferdig, føk jeg opp i vekt igjen. Dette har mer blitt som en livstil endring.!

Ja, jeg er kjempe fornøyd med vekttapet og har funnet ideal vekten min. Hadde alldri trodd det skulle gå så lett, jeg!! hehe...Har ikke vært så tynn siden begynnelsen av videregående.. :o)

 

ha en kjempe fin dag du også..

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo

Tusen takk for god motivasjon fra deg.Eg skal gje ei tilbakemelding til deg eg om nokre veker.Eg gler meg til å sjå resultatene.Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...