Gå til innhold

Vondt og ubehagelig......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!!!!! Noen som klarer å forklare meg hvordan det kjennes ut med kynnere??? Jeg er i uke 33+4 og bør jo liksom ikke føde riktig ennå,men fortsetter det sånn som nå så hvet jeg ikke heller....hehe....Har en gutt på 17mnd som krever litt å og med denne formen og bekkenløsning så er ikke mamma mye artig for å si det sånn....Jeg har tak i sidene på magen og er ekstremt kvalm,føler jeg kasteropp hvert øyeblikk.....sover heller nesten ikke om natten for uansett stilling så er det ubehagelig og eller vondt i magen og bekkenet.. Uff ja detta ble masse syting men men....håper noen svarer....noen som føler det samme???? hjelper ikke å legge puter hverken her eller der heller:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at kynnere kan oppleves litt forskjellig. Når jeg får kynnere blir magen stram og vond, særlig når jeg reiser meg og skal gå. Jeg klarer ikke strekke meg skikkelig ut men det gir seg når jeg får slappet av. Kynnere kan utløses av både fysisk og psykisk stress.

Jeg synes det synd på deg, det høres ikke ut som du har det så veldig godt. Siden du har såpass mye vondt så bør du ringe jordmora di, legen din eller føden. Du må passe på deg selv vet du!!!! Det kan jo være bekkenløsninga som gir slike utslag også, men hør med fagfolk!

Skrevet

Takk for svaret....ja tenkte å ta en tlf til jm i morra,dagen i dag har dessidert vært værst assa,har hatt det litt tidligere å men da har det liksom gitt deg så fort,noe det ikke gjør nå.....minner meg litt om rier men de er ikke så harde så er sikkert kynnere.....lykke til videre. klem

Skrevet

kjenner meg SÅÅÅ igjen her (bare tulla mi er 16mnd..)

Godt å "få ut litt"-hver gang jeg er hos legen-ender det med tårer-fordi jeg er sååå utrolig sliten...... 12dgr igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...