fjell og fjord Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 En vennine av meg hadde bare body synes det er varmt nok Vi hadde hele tiden pisjamas så begynte jenta vår å ta av føtene og knappe av , hadde begge føtene i En fot og VÅKNE av det - det var kjedelig Hadde på henne bare body i natt men det virket uvant til henne kanskje... vet ikke...
katty Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Vi bruker ikke sovepose, men jeg synes det høres greit ut med kun body. Husk at sovepose blir varmere enn vanlig dyne:o)
*toppris* Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 nå når det er kaldt bruker eg dyne til gullet medn med lammeskinn under lakenet, der ligger han med nattdress på seg:) han er god og varm, men ikke for varm så han svetter ikke:)
Tiddelidu Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Han bruker kun body i den. Ligger på lammeskinn med dyne over seg. Passe varm.
Murmeline Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 I begynnelsen brukte jeg body + lange sokker på snuppa på natten. Men da sov hun i halvåpen sauepose i bagen. Nå sover hun i seng, og med dyne. Hun kan sparke av seg dynen litt, og trenger pysj av den grunn.
mai mammaen til to Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 bruker dere soveposen fra vognen i sengen og?det må jo bli kjempe varmt iallefall... datteren min har sovet i sin i vognen i body og strømpebukse med posen åpen og med helseteppe over...da er hun kokvarm... på natten sover hun i pysj med dyne over seg..ev en sånn tynn pose inder slik t hun ikke sparker dynen av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå