Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 gutten vår på 1 år og snart 9 mndr har fått øyekatarr. begynte med dråper/salve i dag, og vask med øyebadevann. noen som vet hvor mange dager det pleier å gå før det forsvinner? vi skal ha på dråper/salve i 2 dager etter at symptomene er borte. hvordan er det med barnehage? være hjemme? (han skal være hjemme altså altså, men vil bare høre hvordan det egentlig er...) TUSEN TAKK for svar! :-)
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Så lenge behandling er påstartet kan man gå i barnehagen fikk jeg beskjed om når ungene mine var syke. Og det gikk ganske raskt over når man begynte med behandlingen. )
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 takk for kjapt svar! :-) ok, sånn å forstå! men tror ikke jeg har hjerte til å sende han dit i morgen, heller vente til torsdag! se an litt hvordan det går med verket utover natta... ser så vondt ut når øyet klistrer seg igjen... huff stakkars liten gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå