Gå til innhold

Jeg er svineheldig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var endel her inne i fjor sommer/høst, før jeg forsvant over på IVF-en. Og på første IVF-forsøk har jeg nå testet positivt. For en lykke! For et hell! Etter 3 op.inngrep, 1 sa og 3 års prøving! Så det går an, damer! Det var egentlig det jeg ville fortelle. Babystøv i mengder til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå........så moro!!!;o)

Gratulerer så mye......og masse lykke til videre!

Skrevet

Husekr deg godt, Sarah70! Det var utrolig ksoelig å høre at dere endelig har lykkes - gratulere så mye! Ønsker deg et flott svangerskap!

Skrevet

Gratulerer sara70

Og lykke til med svangerskapet !

Skrevet

Gratulerer såå masse, Sarah:))

Jeg skal også snart igang med prøverør og håper på å være like heldig som deg:))

Lykke til:)))

Skrevet

Svineheldig du er!!! Enda mere lykke og hell ønskes deg. Gratulerer så mye. Ønsker deg et flott svangerskap. Babystøv mottas med takk!

Når enden er god glemmer man alt det leie ü

Skrevet

Jeg blir så glad når jeg leser slike historier. Enn at det endelig blir din tur. Ta godt vare på deg selv og rug og kos deg.

stor klem fra

Skrevet

Det var utrolig hyggelig! Solskinnshistorie til slutt!

Gratulerer så masse, og lykke, lykke til!

Varm hilsen fra

Skrevet

Hei Sarah70-

Så utrolig bra- gratulerer så mye til deg!!

Ønsker deg alt godt - kos deg med spiren din!!

Mvh

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingene, jenter! Jeg føler meg helt forelska, jeg, går omkring med brede glis og tar nye tester bare for å se resultatet på nytt -omtrent som han gamlingen i den lotto-reklamen :-D

Vi har ingen barn fra før, og har ønsket dette så lenge....Så det er SÅ stas! :-D

Skrevet

Ja, det sies at hjernen er den kroppsdelen som forandrer seg mest, og det tror jeg på, i det lange løp. Kos deg med testene dine :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...