dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 lurer på om jeg skal skaffe meg en. tror ikke jeg kommer til å bruke prev igjen,så da kan jeg bruke den både når jeg prøver og ikke. men har ikke satt meg så mye inn i hva noen av delene er...
*Bea* & bitteliten Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har Babycomp. Har bare hatt den i 2 mnd, men er veldig fornøyd så langt. Den har gitt meg en mye bedre oversikt over syklusen min (brukt i kombinasjon med fertilityfriend.com). Alternativt kan man kjøpe vanlig termometer med 2 desimaler og føre tempene inn på FF. Tror faktisk dette gir omtrent samme nytte - for mye mindre penger
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 ok,men hvordan funer den da..? tenker at jeg skal bruke den som prev sener. hvis det blir nødvendig da...
skatt i magen:) Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Tror du måler tempen under tunga hver morgen til samme tidspunkt. Så ser den ut fra temp. din når du er fruktbar og ikke. Trenger vel noen mnd for å bli kjent med kroppen din før du kan stole orntli på den. Babycomp har vel noen tillegsfinesser, som at den viser når størst sjans for å omfange gutt/jente.. Tenker på å skaffe meg ladycomp jeg og. Liker ikke desse hormonene vi stapper i oss, tror det er mer uheldig enn vi vet....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 det var faktisk gubben som foreslo at jeg skulle skaffe meg en... da er du ivrig....hehe.han er best!! men det er snakk om en del penger da...lønner seg jo i lengden,emn er mye på en gang.fant ut at jeg brukte ca 1500 kr i året på p-piller. noe jeg ikke kommer til å dytte i meg igjen!!
oktoberbarn Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har ladycomp, hatt det i 2 mnd, så den viser stort sett rødt hele tiden siden den ikke kjenner syklusen min. Men jeg tenker også som deg, at denne kan jeg bruke også etter at jeg er ferdig med å få alle barna jeg skal ha. Jeg betalte 4500 for min, men vet at det nesten alltid er annonser i foreldre og barn hvor man kan få de kjøpt brukt, hvis du ikke synes det gjør noe. Jeg har nå ihvertfall trua på denne!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2007 er det ikke litt ekkelt å kjøpe en brukt?? det kommer ikke jeg til å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå