Gå til innhold

Trodde nyheten kunne være trygg her inne

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg har akkurat snakket med en venninne i telefonen. Ei som jeg ikke kjenner, som vanker her inne har funnet ut hvem jeg er, og har dermed sett at jeg har testet positivt. Nå har hun tydeligvis snakket med folk om dette. Dette er ganske fortvilende. Vi hadde tenkt å vente med å fortelle det til venner og familie til vi var kommet litt lenger...

Takker min venninne som advarte meg om "sladringen". Nå må vi vel bare skynde oss å fortelle det til foreldre før de får vite det på "bygda". Ikke sånn dette skulle være!!!!!!

Til dere som finner ut hvem vi er her inne: Vær så snill å tenke gjennom hva dere skravler med andre om! Det kan ødelegge mye glede.

Trodde egentlig vi kunne få være "anonyme" og dele ting her inne uten at hele "verden" får vite noe. Skjønner at jeg får passe meg for hva jeg skriver heretter. Nesten så jeg ønsker meg anonymknappen tilbake. Får vel kanskje endre nick nå...

Hilsen fra

småirritert

Fortsetter under...

Dette var ikke noe stas Wea,og veldig bra du tar det opp her inne.

Forhåpentlig kan mange lese det,og ta det til seg...Skikkelig ufint synes jeg å ta fra dere æren av å fortelle...og ikke minst tryggheten i begynnelsen med at ingen vet.

Jeg håper alt går bra videre,og ønsker deg lykke til med svangerskapet !

Klem fra

det var skikkelig dårlig gjort. jeg ble skremt nå, har jo skrevet noen ting her som kanskje ikke alltid er pent sagt. så nå har jeg byttet nick(akkurat nå faktisk) vet ikke hvor mye det har å si men men. det er jo det som er så godt med å prate her inne fordi det er anonymt.

At det går an, det var ikke spesielt godt igjennomtenkt!!

Dette var det jo dere som skulle fortelle og når dere selv ville!

Kjenner jeg blir skikkelig irritert på deres vegne....................

sikkert ikke vondt ment men likevel...........

Annonse

uff det der er skikkelig kjipt altså.det hendte med ene kollegaen min og...jeg visste at hun var gravid,og lovet selvfølgelig å holde tett om det(noe jeg også gjorde da!)

men så hadde kollegaen min fortalt det inne på et forum hun pleier å være,og vips så visste sjefen vår det!en venninne av sjefen som hadde vært inne på siden og kjent igjen kollegaen..(og kollegaen var ganske ny,så det ble kjipt altså)

sånt er så unødvendig synes jeg!man skal kunne holde slikt for seg selv om man ønsker det...

håper virkelig det ikke skjer igjen!

Har opplevd dette selv så forstår hvor irritert du er. jeg synes virkelig at hvis vi oppdager at vi kjenner noen så kan vi holde kjeft om det til andre. Kan si det til den det gjelder, men ikke videre. Vi har det tøft nok fra før om vi ikke skal få sånne problemer også. Vi trenger hverandre her inne og det er lett å åpne seg og kanskje si litt for mye. Hadde ikke klart meg uten dere fantastiske jenter her inne så jeg har tatt sjansen en gang til og håper å ikke bli "snakket om på bygda".

Håper det går bra med deg!!!

Synd at det skal finnes folk som ter seg sånn. Det er jo horribelt egentlig at en ikke skal kunne bli kjent med folk her inne uten at en risikerer å høre ting om seg selv på bygda.

Jeg er glad jeg vet dette nå, før jeg forteller så mye om meg selv her inne.

Et lite tips bare.. dere som allerede har bytta nick nå for å skjule deres gamle...... Det gamle nicket deres følger adressen og infoen. Så hvis en klikker på nicket, så kommer det gamle opp.

Og det ser jeg har skjedd på enkelte over her.. bare sånn til opplysning..

Lykke til jenter!

Gjest Bjørnen Collargol

Dette syntes jeg ikke noe om. Poenget med å være her inne er jo at vi skal få luftet våre innerste tanker og følelser med folk som forstår oss. Da er det veldig unødvendig at folk begynner å sladre om oss dersom man finner ut hvem vi er....

Håper virkelig at vedkommende holder seg for god til slikt i fremtiden!!!

Hm...det hørstes jo merkelig ut....

Er det så "lett" å finne ut hvem man er her da.....?

Iallefall dårlig å spre sånne viktige nyheter - for å ødelegge for andre!

Skjønner at du er irritert!

Og sier samme som Talitha, husk at selv om dere skifter nick, så vises det gamle nicket i profilen deres.... Det har skjedd med en av dere........

Annonse

Jeg opplevde akkurat det samme!!

Ble "kjent" med ei her inne, som kjenner mamma.

I desember la jeg ut et frustrert innlegg om en samtale med søstern. Der hun bla mente det var bra vi ikke hadde blitt gravide på forsøkene våre nå i høst, fordi hun skal ha baby i sommer.

Mente det ville være for mye baby på en gang. Ble skikkelig lei meg, og klaget ut her inne. Mens tårene trillet.

Nå hadde denne "damen" vært her inne og lest innlegget. Trodde ikke hun vanket her, da hun ble gravid relativt kjapt.

Søstern vil holde det helt hemmelig, enda hun er snart halveis. Mamma fikk vite at jeg har lagt det ut "offentlig" og er kjempesint på meg.

Det får hun bare være!!

Er flere som burde tenkt seg om......

Synest riktig synd på deg!

Det er ikke slik en så god nyhet skal komme ut :/

Gratulerer forresten. :))

Så utrolig kjipt! For en mangel på respekt for folk sine føleleser.

Kunne jo tro at folk skjønte litt mer av hvordan vi har det ved å være her inne og lese, og at man da i tillegg sprer slik info rundt når det kommer så tydelig frem i innleggene her hvor sårbart dette er for oss... Helt utrolig!!

Er fra et relativt lite sted, og jeg vet det er ei anna her inne som også bor her. Men jeg vet ikke hvem det er og vil ikke finne det ut heller. Det er litt aldersforskjell, så det er nok derfor men alikevel det jeg prater med dere om her inne har ingen andre noe med og jeg snakker ikke med noen om at jeg er her inne heller. Det har med respekt å gjøre!!!

Så utrolig leit at folk opplever dette!!

kjempebra at du tar dette opp her inne... men hva om man oppretter en ny mailadresse og logger seg inn med dette, kommer det opp enda du har byttet mailen din? man trenger ikke å gi ut denne mail adressen til noen, så kan man bare beholde denne mailadressen kun når man skal logge seg inn her? Om noen her inne får tak i denne mail adressen så har jo det sikkert ingen betydning. Ta og opprett mailadresse med falsk navn osv.... eneste som er da at man ikke misbruker denne mailadressen siden den er anonym, for myndighetene har faktisk tilgang til serienr på pc en din hvis du logger deg inn hjemmefra..... For hvis noen misbruker dette, så er man sikkert ferdig hvis man blir sporet opp.... lykke til... Fint at vi blir informert.... Man mister tilliten til folk når slike folk er blandt oss.... D går f..n ikke an å dele sine problemer med samtlige... er så sinna grrrrrrrr!!!!!

Hei gravid med Ivf!

Tenkte jeg skulle svare deg i forhold til det med mailadresse. Jeg har ikke gitt min mailadresse til noen. Den som fant ut hvem jeg er, har klart det på en annen måte. Kanskje ved å lese ulike innlegg jeg har skrevet i forhold til bosted, alder, yrke osv.

Det som er fint og en mager trøst nå, er at det ble fokusert ekstra på dette, slik at folk kanskje tenker seg om på hva de velger å si og gjøre hvis de gjenkjenner noen her inne.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...