Gå til innhold

Dere med flere barn... Er det sant at...


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer vel litt an på aldersforskjellen. Sanna er så stor at hun klarer så mye selv Det er 5,3 år mellom dem.

 

Tror heller man merker forskjell fra to til tre jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel at den største overgangen var fra ingen til ett barn, jeg! Nummer to, og iallefall nummer tre, blir bare pent nødt til å bli med på familiens aktiviteter. Det er klart jeg merker forskjell på to og tre barn, men det er vel også fordi det tar mer tid med en baby, enn med et større barn. Og jeg har helt klart blitt bedre på å planlegge!

Så svaret blir nei (en er ikke som ingen, og to er ikke som ti), og nei - det er nok noe forskjell på to og tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synes ikke 2 er som 10. Alders forskjellen er 3 år og det går kjempe fint :=) Hadde trodd det skulle bli mye verre, den eneste virkelig utfordringen er at den eldste drar med seg all verdens sykdommer hjem og smitter den lille. Vi har ikke vært friske etter jul, har fått enda en runde med forkjølelse nå....sukk !

 

Så Carina, det er å anbefale med et liten tass til :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefales absolutt med en liten tass til. Når det gjelder hvor travelt det er så har nok aldersforskjellen sitt å si. Jeg har to år mellom de to eldste og det var travelt til tider. Nå (de er 7 og snart 5) leker de masse sammen og i tillegg er de veldig flinke til å underholde lillebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,jeg synes 2 er som 10! :)

Begynner å hjelpe litt nå da,som snuppa er 6 mnd!

har mer eller mindre 2 år mellom dem!

Tror de kommer til å ha mye glede av hverandre i årene framover da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 barn fra 5 mnd til 9 år. Den største overgangen var fra 0 til 1. Men når en kom inn i rutiner ol så syns jeg kansje den største overgangen var fra 1 til 2.

 

Det er fryktelig "enkelt" med bare en, Har du to kan du godt ha fler!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare mer og mer kos!! Men tror allikevel jeg ikke følger deg til 4, selv om jeg alltid vil ha lyst på en baby til;-)

Jeg synes faktisk jeg har en mer oversiktlig hverdag nå enn da jeg hadde førstemann som baby - nå kjeder jeg meg jo nesten når lillefrøkna sover lenge! Inntil jeg finner noe klesvask eller en oppvaskmaskin som skal tømmes, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...