Gå til innhold

Hvor gikk vannet deres>?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å få litt angst for at vannet skal gå midt i butikken,etc? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på fødestuen...

Skrevet

På fødestua. Kom sammen med barnet med nr 1, med nr 2 tok jordmor det like før barnet kom. Men det er også min store skrekk at det skal komme på et litt ubeleilig sted.....

Skrevet

Begynte såvidt å sildre i sengen hjemme, men trodde bare jeg tisset på meg. Tok på et bind og på morgenen var det kommet litt mer. Det kom maaaasse mer etter at jeg hadde ankommet sykehuset, men da hadde jeg på en av disse flotte sykehus-bleiene, så det gikk bra :o)

Skrevet

Det gikk da jeg var hjemme. Det var store mengder og jeg gikk på do for å slippe å søle utover... og da jeg trodde det var "tomt" tok jeg på et bind og gikk ut igjen... men da kom det jammen mer... og mer.. :) Vel inne på føden (riene var ikke kommet i gang) så var jeg litt fortvilet og sa at det liksom ikke tar slutt. Jordmoren smilte og sa; Jammen, kroppen din lager jo nytt fostervann hele tiden. :)

Jaja.. Kan jo ikke lese oss til alt. Fikk et par skikkelige bleier på føden.

Dette var nok kanskje ikke særlig beroligende i forhold til at du er litt nervøs for at det skal skje i butikken :)

Jeg tror nok jeg vil ha med meg både håndkle og plastpose i bilen når det nærmer seg termin. Sånn "just in case" :)

Skrevet

hehe ;-) Ser for meg at vannet splæsjer ut midt i butikken ja.. hehe..

Har bare en klut liggende på nattbordet jeg.. men høres jo ut som det kan komme maassse..Kanskje jeg bør ha ett badehåndkle? klarer ikke sove med truse..

Skrevet

Det gikk på badet om natten. Gikk på do fordi jeg trodde jeg måtte nr 2 (mageknipe). Så viste det seg at det var den første ria og da gikk vannet rett etterpå. Jeg venter mitt andre barn nå og er fortsatt redd for at vannet skal gå i butikken den her gangen. Mest sannsynlig så skjer det hjemme heldigvis.

Skrevet

Jeg satt og bimmet når vannet begynte å gå :o)

Skrevet

På utedoen på hytta :)))

Med den første...

Med nr to gikk d aldri, måtte tas...

Skrevet

Først i senga, så i dusjen, deretter i garasjen, i dusjen igjen, så flere ganger på sykehuset.

Jeg var helt sjokkert over hvor mye vann det var. Hadde ikke tenkt på at det fornyer seg hele tiden.... Fikk heldigvis store bleier på sykehuset, så holdt meg "tørr" etter at jeg hadde vært der.

Skrevet

På tur ut av taxien!!! med et splæsj! heldigvis ikke inni bilen, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...