Gå til innhold

alle trøndere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nord her også. Så bra du fikk sjekket ut alt da =) Vært hos gyn før jeg også. Men det var så tidlig i prøvingen, og tenkte ikke fortelle at jeg prøvde å bli gravid. Tok innvendig ul, og alt var helt perfekt som han sa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det levanger som er ditt lokale sykehus da eller???

der det er sånn ventetid??

har sambo testa seg da??

Skrevet

Han har endelig fått bestilt seg time til legen. Han likte ikke tanken på å dra å teste svømmerne liksom, så det tok litt tid for han. Håper det går ganske raskt fra han går til timen til han får evere prøven. =) Så det er noe som skjer ihverfall :o)

Dere er sikkert ferdig med det, eller?

Skrevet

ja tok meg nesten 1 år med styr med sykehus og masing på sambo før han ble testa.

svømmerne hans er ikke helt i form...så ¨5 juledag fikk vi beskjeden om hvordan det sto til og at vi må ha prøverør...

søknaden skal..(om legen har fått baken i gir)..ha blitt sendt i dag

Skrevet

Bra du er ferdig med alt det styret da. Det må sikkert ha tatt på. Trist å høre om svømmerne til mannen din! Men bra at dere har funnet grunnen nå og at søknaden nå er sendt! =) (forhåpentligvis idag da) Blir det St. Olavs det da eller?

Skrevet

skulle jo være st.olavs i utgangspunktet...men ringte i går å sa at jeg ville ha søknaden sendt til tromsø i stedet....

ikke så lang ventetid der :)

så får håpe hun kontor rotta hørte på meg da...om ikke så skal jeg da få dem til å sende den til tromsø alikevel...

Skrevet

halvt stavanger og trøndersk her :P bodd i trheim i 5 år nå,så føler mg litt vel trøndersk da,hehehe...har shø-en i mg...mn ik fått til a bruke itj,mæ og dæ flittig enda....mn jg er her!!!!! :P

22år og 1pp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...