Gå til innhold

alle trøndere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er her nå og da.. har prøvd siden september men uten hell..

Ny sambo , han uten barn og 5 år yngre. jeg med 2 jenter fra før som er blitt store.. 12 og 15 år...men prøver å ikke tenke så mye på dette.. alle sier det er derfor jeg ikke blir det.. gravid altså.. men jeg klarer ikke å la vær..

Annonse

Verdal her :)

Jeg er oxo bare innom nå og da..

Vi er snart i gang med 1.søskenforsøk på St.Olav. Har en gutt på 2 år som vi fikk vha IVF :)

Lykke til du som får sendt søknaden din med prøverør/ivf.

Regner med du skal behandles på st.Olav... det er iallefall utrolig dyktige og trivelige folk.

Jeg er også trønder, men bor dessverre ikke min elskede hjemby Trondheim. Snufs, snufs... Kjæresten og jobben er nemlig langt her nede på vestlandet. Har hjemlengsel!!!!!

Men, men ...Det er jo høyst frivillig.. For må jo ha kjæresten! ;)

Er det flere tøndere her som befinner seg i utlendighet?

Annonse

jeg er også trønder, men bor i oslo..

Regner med å bli der ei god stund til, allikevel om jeg trives best

i trøndelag ..

Til nicket: vilsågjerneha..

Mener du dr. Sørdal? Han er i allefall på medicus, og er kjempeflink.

Du er i trygge hender :)

Jeg ble gravid på Medicus (prøverør), og må si at det hadde ikke gått

uten Sørdal..

Tenkte kanskje vilsågjerneha vet prisene på utredning ettersom hun skal begynne eller hadde begynt =) husker ikke helt hva det sto :o)

Ringe sykehuset, for å høre om ventetiden, da jeg fikk brev om at jeg skulle få høre om time innen sommeren en gang. Hun sa at det var ikke sikkert jeg fikk komme inn før til sommeren. Kan jo høre med St. Olalv, men tenker det kasnkje er lang tid å vente der også. Ellers må jeg ta det privat, så lurer litt på priser der. =)

okay..

det var lang ventetid...

hvor er det da??

nesten så jeg blir glad for at jeg hadde cyste som sprakk i fjor vår...

fikk mange gyn og ul sjekker da..ba dem sjekke ut alt siden vi prøver å få barn.

vet ikke hvordan ventetiden er på st.olav...har ikke vært der jeg eller....bor i nord trøndelag så ikke akkurat det nærmeste sykehuset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...